
Cutless sin blogg
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin paniblogg?
Enten det, eller så ble folk så bergtatt at dem mistet konsentrasjonen 

- Andreas
- Innlegg: 888
- Registrert: 21 sep 2011, 09:23
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin paniblogg?
Noe galt med Hyper'n, eller har du vært å fått lånt deg en Panigale sånn læll av Eker å de?
Vakkre sykkler det der ja :) 1299S tar detaljene opp enda et hakk

Vakkre sykkler det der ja :) 1299S tar detaljene opp enda et hakk

- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin paniblogg?
Fikk en feilmelding på den elektriske startssperren. Verkstedssjefen fikset problemet samme dag, men ville holde den litt til for å sjekke at det ikke var andre problemer med det elektriske anlegget. Så da ble det Panigale helg :)
Sitter å tygger paracet nå. Det gikk som jeg var redd for i går. Effekten av 25 milene i går lot seg ikke gjøre til kjenne før i dag. Så nå er kroppen støl etter totalt 42 mil.

Sitter å tygger paracet nå. Det gikk som jeg var redd for i går. Effekten av 25 milene i går lot seg ikke gjøre til kjenne før i dag. Så nå er kroppen støl etter totalt 42 mil.
Re: Cutless sin paniblogg?
Morsomt det du beskriver med vind og fart.
Jeg kjører også etter vindmotstand på min nakensykkel.
Når jeg kjenner vinden ta på et spesielt nivå vet jeg at farta er 90-95 km/t.
Jeg kjører også etter vindmotstand på min nakensykkel.
Når jeg kjenner vinden ta på et spesielt nivå vet jeg at farta er 90-95 km/t.
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin paniblogg?
Ja se der, veldig greit at man kjenner litt på farten. Akkurat som en klapp på skuldra og en påminnelse om Newton og co.
Men jeg må innrømme at jeg har krøpet til korset og bestilt en liten sak fra Ducati for å ta eggen av det verste vindtrykket i brystet som oppstår på motorveien. Har ikke fått den enda, men skal legge ut bilder når det er montert :-)
Men jeg må innrømme at jeg har krøpet til korset og bestilt en liten sak fra Ducati for å ta eggen av det verste vindtrykket i brystet som oppstår på motorveien. Har ikke fått den enda, men skal legge ut bilder når det er montert :-)
Re: Cutless sin Hyperblogg
Du, det blir nok en tur på Ebay før de lange sommerturene her også
Spent på å se Hyper med vindskjerm
Snakker vi om en slik sak?


Spent på å se Hyper med vindskjerm
Snakker vi om en slik sak?

- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg
Meget mulig at vi gjør det ja, sykkelen min er jo svart så håper den ikke stikker seg ut for mye. også er jeg veldig spent på hvor mye den hjelper.
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg
Bilder av den nye vindskjermen. Ekte karbon, så den er veldig tynn - men karbon skal jo være et sterkt materiale så regner med den ikke knekker



Virker bra så langt, skal teste den på motorveien i dag.
Og som dere ser i bakgrunnen så har jeg nok en gang krøpet til korset for å gjøre sykkelen mer praktisk. Satte på bakdelen som har passasjerhåndtak, og festet Kriega stroppene i den. Det gjør at jeg kan feste 20 litern lengre bak slik at den ikke stjeler av seteplassen min, da jeg ikke trenger å være redd for riper siden den er laget i metall (kraftig sak).


Virker bra så langt, skal teste den på motorveien i dag.
Og som dere ser i bakgrunnen så har jeg nok en gang krøpet til korset for å gjøre sykkelen mer praktisk. Satte på bakdelen som har passasjerhåndtak, og festet Kriega stroppene i den. Det gjør at jeg kan feste 20 litern lengre bak slik at den ikke stjeler av seteplassen min, da jeg ikke trenger å være redd for riper siden den er laget i metall (kraftig sak).
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin Hyperblogg
Synes slett ikke du skal være flau over denne vindskjermen der
Så bra ut dette

Så bra ut dette

- Tommas
- Innlegg: 1251
- Registrert: 06 aug 2014, 11:27
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
- Bosted: Buskerud
Re: Cutless sin Hyperblogg
Støttes! Skjermen så virkelig bra ut.
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg
Tusen takk, settes pris på :)
- thewiz
- Innlegg: 637
- Registrert: 01 apr 2013, 16:32
- Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg
Den vindskjermen gjorde seg! Ser veldig bra ut.
Re: Cutless sin Hyperblogg
Ser bra ut den ja
Spent på å høre om du merker noen spesiell forskjell

Spent på å høre om du merker noen spesiell forskjell
"Only boring People are brilliant during breakfest"
- Tobben84
- Innlegg: 754
- Registrert: 04 feb 2014, 13:01
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
- Bosted: Stavanger
Re: Cutless sin Hyperblogg
Så jo ut som den alltid har vært der egentlig, og baggasjebrett har jeg også skrudd på mtp Kriega-veska 

- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg
Takk!
Ble dessverre ingen motorvei tur i går, så tørr ikke si noe på effekten før jeg tar meg en tur i 110 sonen på E6'n. Vindskjerm, varmeholker og bagasjebrett - sykkelen begynner jo snart å bli praktisk
Jeg fikk endelig justert bakdempern med litt hjelp fra Bjerknez og målebåndet hans i går. Rider sag var perfekt på 5 cm (33% av 15 cm). Rebound var treig, så måtte skru den nesten helt åpen før den ble ok.
Ble dessverre ingen motorvei tur i går, så tørr ikke si noe på effekten før jeg tar meg en tur i 110 sonen på E6'n. Vindskjerm, varmeholker og bagasjebrett - sykkelen begynner jo snart å bli praktisk

Jeg fikk endelig justert bakdempern med litt hjelp fra Bjerknez og målebåndet hans i går. Rider sag var perfekt på 5 cm (33% av 15 cm). Rebound var treig, så måtte skru den nesten helt åpen før den ble ok.