En ting er power, en helt annen ting er faktisk å kunne beherske kreftene.thewiz skrev:Hehe, jeg tenkte bare at du kanskje ønsket litt mer power når du først oppgraderte. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe 600cc engang til for å si det slik, da blir det 1000

Da har jeg vert å prøvekjørt Traceren og heller ikke denne gangen fikk jeg mer enn 15 minutter, så det ble en veldig kjapp test. Kjørte mot Nesodden et lite stykke før jeg snudde kjørte ut på E6 før jeg dro tilbake til yamaha. Kreftene i denne sykkelen er ganske så formidable. Hjulet kommer helt uanstrengt i første og andre gir, kun ved å vri på rulla. Kjørte litt aktivt ut mot nesodden og merket fort at demperne var ganske myke. Så et pitt strammere oppsett ønskes nok. Mulig det kan justeres. Spurte ikke.
Vindskjermen er bare helt pyton. Så her må jeg finne på noe hvis jeg går for denne sykkelen. Tail tiddyen MÅ byttes. Stygg som faen. Salen litt i det hardeste laget så den bør også byttes.
Ellers så likte jeg sykkelen veldig godt. Mye av dette kan fikses lett. Men tden får vise hva det blir. Haster ikke ennå :)