Liker quickshifter som håndterer opp og ned giring.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=zMXlLzrPZxg[/video]
Løses enkelt med ett stykk Akra helanlegg :)LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
Blir spennende å se hvordan denne gjør det i forhold til Ducati Multistrada
On this experience, the XR isn’t just a bike for all reasons, I’m struggling to think of any reason why you wouldn’t want one.
Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
Hvorfor kjører ikke du symaskin?ATWindsor skrev:Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
De går så sakte, og man kan ikke legge seg over noe særlig før de skraper nedi...mortenolb skrev:Hvorfor kjører ikke du symaskin?ATWindsor skrev:Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
Sikkert fordi han setter mer pris på å kjenne ting flytter seg, istedefor å krype bortover i 50kmt :-)åmortenolb skrev:Hvorfor kjører ikke du symaskin?ATWindsor skrev:Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()