Liker quickshifter som håndterer opp og ned giring.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=zMXlLzrPZxg[/video]
Løses enkelt med ett stykk Akra helanlegg :)LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
Blir spennende å se hvordan denne gjør det i forhold til Ducati Multistrada
On this experience, the XR isn’t just a bike for all reasons, I’m struggling to think of any reason why you wouldn’t want one.
Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
Hvorfor kjører ikke du symaskin?ATWindsor skrev:Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
De går så sakte, og man kan ikke legge seg over noe særlig før de skraper nedi...mortenolb skrev:Hvorfor kjører ikke du symaskin?ATWindsor skrev:Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
Sikkert fordi han setter mer pris på å kjenne ting flytter seg, istedefor å krype bortover i 50kmt :-)åmortenolb skrev:Hvorfor kjører ikke du symaskin?ATWindsor skrev:Folk som insisterer på å lydforurense sine omgivelser kan vel sette på noe egnet etterpå? Vanskeligere å gjøre det motsatte for de som ikke vil det?LordShaft skrev:Jeg vil herved gratulere BMW med nok en gang å lage en LYDLØS sykkel.... Fy faen, er det mulig![]()
Kommenterte ikke LordShaft sin post, meldingen var ment til MortenolbZadnez skrev:Fin lyd betyr ikke fri eksos, og det tror jeg ikke lorden mente heller, ducati har fin lyd, triumph har fin lyd, bmw har det ikke. Hvertfal ikke de firsylindrete, blir for kultivert:)
Neida, jeg er ganske så fornøyd jeg! Men liker konseptet godt. Litt mer sittekomfort og fjæringsvei, men fortsatt mulighet til å være pitbull m/rabies om man vilfreddy123 skrev:Valgt feil bmw modell Tommas ? Syntes da s1000r din ser en del barskere og mer Badass ut en den her :) men er vel mye likt på dem 2 sykklene også :)
Ja, forskjellig smak og prioriteringer selvsagt, men personlig synes jeg egentlig det høres mest trist ut å ikke ha større glede av doningen enn at om den ikke hadde hatt lyd,så kunne man like gjerne sittet på en symaksin.ojda skrev:Kommenterte ikke LordShaft sin post, meldingen var ment til MortenolbZadnez skrev:Fin lyd betyr ikke fri eksos, og det tror jeg ikke lorden mente heller, ducati har fin lyd, triumph har fin lyd, bmw har det ikke. Hvertfal ikke de firsylindrete, blir for kultivert:)
litt innsnevret tankegang for min smak
Det var ikke det jeg sa hørtes trist ut.LordShaft skrev:Du om det... for meg er litt av det med kjøretøyene, som sykler og bil, lyd litt av opplevelsen. Sykkelen blir ikke ekskludert pga lyden, men den påtvinger slike som meg å etter montere anlegg som gir bedre lyd.
At dette høres trist ut for deg er jo veldig beklagelig...
Note4