Det viktigste er at jeg kjørerLordShaft skrev:Da kjører du vel strengt talt fra klokken?ojda skrev: Jeg vurderer faktisk å legge igjen klokka hjemme den helgen

Det viktigste er at jeg kjørerLordShaft skrev:Da kjører du vel strengt talt fra klokken?ojda skrev: Jeg vurderer faktisk å legge igjen klokka hjemme den helgen
Jeg har ikke peiling, men:gorbys skrev:Ja forresten, e16 over Filefjell er stengt fra 1-19juni pga vegarbeid. Og da meiner eg heilt stengt, dag og natt. Så de må enten kjøre over Tyin begge veier, eller de kan kjøre Hemsedalsfjellet om de kjører over golsfjellet først. Blir vel VM i omvei det da :-D
Ifølge Statens Vegvesen sine nettsider går nok ikke denne ruten hellernorse900 skrev:Jeg har ikke peiling, men:gorbys skrev:Ja forresten, e16 over Filefjell er stengt fra 1-19juni pga vegarbeid. Og da meiner eg heilt stengt, dag og natt. Så de må enten kjøre over Tyin begge veier, eller de kan kjøre Hemsedalsfjellet om de kjører over golsfjellet først. Blir vel VM i omvei det da :-D
Siden veien over Filefjell er stengt, er da følgende rute (https://goo.gl/maps/zct19" onclick="window.open(this.href);return false;) mulig? (Aner ingenting om veidekke og slikt, eller om denne veien i det hele tatt er "kjørbar")
Dette er kun et HYPOTETISK spørsmål, siden ingenting er spikret![]()
![]()
Ok. Etter at jeg hadde lagt ut ruta, så registrerte jeg at SV anbefalte omkjøring via Rv52, og siden det trolig var en smule trafikk på denne strekningen (men kanskje ikke på Lørdag), så tenkte jeg at det kunne være mulig å avslutte med en fylkesvei (via "panorama-vegen" til Aurdal), sånn rent HypotetiskAshland skrev: Ifølge Statens Vegvesen sine nettsider går nok ikke denne ruten heller
Ojda skrev:Det viktigste er at jeg kjører![]()
VM i omvei passer sikkert Bjerknes bragorbys skrev:Ja forresten, e16 over Filefjell er stengt fra 1-19juni pga vegarbeid. Og da meiner eg heilt stengt, dag og natt. Så de må enten kjøre over Tyin begge veier, eller de kan kjøre Hemsedalsfjellet om de kjører over golsfjellet først. Blir vel VM i omvei det da :-D
Jeg er ikke i kulissene engang:)Bjerknez skrev:Jeg sitter og følger med i kulissene, mens jeg ser ann været og ruten som endrer seg i takt med stengte veier. Uansett.. en dagsetappe på 50 mil er helt greit for meg, men kommer som sagt ann på været :-)å
Ser jo ut som det er noen alternativer her. Vennisvegen på nordsia av Vangsmjøsa, er det asfalt der? Ryfoss-Skammestein er jo absolutt noe å ta med seg da tydeligvis. Hvis det blir mye regn så er det ikke så trivelig på grusvei for oss med asfaltmopper da.gorbys skrev:Kan varieres litt ene eller andre veien, spes for de med adv sykler(endel grusvei), kan kjøre 291 mellom øye og Vang, og 263 fra ryfoss til Fagernes eller leira.
De med lavere sykler kan ta av ved ryfoss mot Beito til skammestein å så ned igjen til Fagernes. Ryfoss-skammestein er et litt artig parti til tider. :-)
Ser ut som vi slipper snø opp til hytta ihvertfall og da kommer vi på mc. Været på fredag og søndag ser ikke så verst ut foreløpig da. Er jo en del av turen det og.Gielas skrev:Jeg er ikke i kulissene engang:)Bjerknez skrev:Jeg sitter og følger med i kulissene, mens jeg ser ann været og ruten som endrer seg i takt med stengte veier. Uansett.. en dagsetappe på 50 mil er helt greit for meg, men kommer som sagt ann på været :-)å
Vil bare si at jeg er med uansett vær, BMWilly :0
Sent from my iPad Air using Tapatalk HD
Nei nordsia er grus langs med vangsmjøsa iallefall, går over til asfalt her: https://www.google.no/maps/@61.148273,8 ... e0!6m1!1e1" onclick="window.open(this.href);return false;BMWilly skrev: Ser jo ut som det er noen alternativer her. Vennisvegen på nordsia av Vangsmjøsa, er det asfalt der? Ryfoss-Skammestein er jo absolutt noe å ta med seg da tydeligvis. Hvis det blir mye regn så er det ikke så trivelig på grusvei for oss med asfaltmopper da.