Takk for alle gode svar , merker at jeg er rimelig forbanna nå og prøver og holde hodet kaldt så godt det lar seg gjøre.nhadde dette skjedd ved kun jobbpendling og helgeturer osv så greit, men såklart skulle skjebnen ha det til å skje nå rett før tur drar imorgen med dekk som kun er rullet 40 mil

.
Det ble tett ihvertfall med settet fra biltema og merker ikke stort når jeg kjører til at der lappa , når det gjelder hastigheter så har jeg ingen mål om å kjøre jævlig fort på autobahn har egentlig et må om å kjøre minst mulig på autobahn .
Så må jeg vel bare bestemme meg for om jeg skal se om de har et likt ww dekk nede i tyskland når jeg kommer dit, jeg rekker jo ihvertfall ikke å få det fikset her hjemme båten går kl 14:00 og jeg skal møte 2 timet før altså kl 12:00 imorgen .
Men jeg kommer til å høre med de i tyskland hva de skal ha osv .... Krysser fingrene for at dette ordner seg .
Og dere som ikke har pluggkit fra biltema kjøp med en gang :)
Busa og olav : takk takk dette var de eneste veskene jeg fant som falt i smak som hverken var for harry med masse nagler og drit og i tillegg var låsbare .