LordShaft skrev:Hahaha ler så jeg griner
Er det noe du ikke har prøvd enda
Note4
Det eneste jeg ikke har prøvd som jeg nok vet hadde funket er tanktrekk fra Bagster, men det sitter litt langt inne å bruke mye spenn på et slikt trekk når jeg uansett kommer til å levere sykkelen til Graarud etter sesongslutt. Jeg vet jo ikke hva slags sykkel det bli neste gang riktig ennå...
Jeg har prøvd gummilakk (Plastidip) og det funker dårlig på steder som blir utsatt for berøring over tid. Det er også tidkrevende og legge på da man må legge fire lag. Gummilakk funker i mine øyne kun til en ting og det er å endre farge på ting som ikke blir utsatt for slitasje. På en sykkel er det da altså ikke mange steder jeg synes man kan bruke dette.
Jeg har tankpads fra Techspec som fungerer ypperlig, men disse dekker ikke en stor nok del av tanken i fremkant. Jeg kjøpte dermed slike tankpads hos Graarud men jeg tror donald klistremerker hadde funger minst like bra. 100-spenn rett i dritærn for å si det på godt Østfoldsk, noe du kanskje er litt kjent med Lordy?
Folie har jeg også prøvd. Men fy faen for noe satans f*** det er å få på skikkelig. Prøv å få på dette på en tank som buer i alle retninger og samtidig få det fint. Jeg vil heller ha en paraply opp i rassen (og åpne den) enn å prøve noe slikt igjen.
Så.... hva er det som funker?
GAFFATEIP! Koster meg ingenting og det er gjort på et blunk. Blir det ikke bra så riv det av igjen og sett på ny.