Kjøpte også et repair kit i tilfelle jeg punkterer med det samme jeg var innom biltema, passet perfekt under passasjersjetet.

Så også litt på Tour de Fjords, og syntes jeg så en skikkelig sykkel av de mange som var der. Her er bilde av gliset

Vil helst ha det slik at jeg gjøre sykkelen original igjen ved salg, vis kjøper vil dette, så tenker på å bestille DNA S2 Filter cover. http://www.ebay.com/itm/KTM-690-Duke-AB ... 6c&vxp=mtr og Leo Vince eller Fresco-bypass for å fjerne katalysator, men er usikker på hvilken av dem jeg skal velge. Tror bare jeg går for Fresco, siden denne er billigereSnikendeugle skrev: Du bør remappe om du fjerner katalysatoren om du ikke vil ha crappy ytelse og feil blandingsforhold. Du bør samtidig åpne luftfilteret med enten DNA S2 filter coveret, eller kutte hull i den originale slik som PP luftboksen ser ut.
Trondgv skrev:Sitter nå og venter på kjørelærer før siste kjøretime, og oppkjøring i kjøregård i morgen tidlig. :) Kjenner det skal bli godt å bli ferdig, bare satse på at jeg består alt på første forsøk :)
Sent from my D6503 using Tapatalk
Huh... HUH?!?!hakhap skrev: ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da![]()
Har allerede demontert eksospotta, kun for at lyden skal bli forferdelig og er klar til forbikjøringer over doble gule linjer, samt bakhjulskjøring mellom bilerhakhap skrev: ut å kjør, men pass deg for å bli en sånn KTM/Audi fører da![]()