Ord som Respekt, troverdighet, betydningsfull, overlegen osv kommer plutselig opp i hodet mitt nåmortenolb skrev:Så fort lordylord her nevner det, DA hører du!

Ord som Respekt, troverdighet, betydningsfull, overlegen osv kommer plutselig opp i hodet mitt nåmortenolb skrev:Så fort lordylord her nevner det, DA hører du!
Men jeg mener også at du har nevnt at PR4 er bedre ved tidligere kommentarer her i forumet og at det var derfor du ville prøve disse. Derfor så ble Lordy litt mer troverdig denne gangen. No fencemortenolb skrev:Nå har jeg sagt til deg 94 ganger at angel gt vil ha noe lignende egenskaper i sving som de første sportsdekka dine, OveAltså mye bedre respons og feel, samt at de er veldig retningsstabile kontra pr4. Så fort lordylord her nevner det, DA hører du!
Tror ikke det er for at Lord vet men det at han virker som om han gjør detmortenolb skrev:Sorry, men det har jeg vel aldri sagtjeg har muligens sagt før jeg prøvde de at de kunne være bedre på kjørelengde. Noe det viser seg at de ikke nødvendigvis er. Mine har rulla rett over 10000 nå, og holder vel ikke så lenge til. De har dog blitt behandlet litt penere enn angel gt-setta jeg har hatt. Fikk 11000 ut av det første paret.
Har aldri sagt noe annet enn at angel gt føles bedre
Helt riktig, det var det med kjørelengde på dekkene du nevnte var bedre og siden du også bytta fra Angel GT til PR4 i utgangspunktet og ikke skriver noe om hvor rettningsstabile de er før leeeeenge etterpå så anntok jeg forskjellen som svært liten. Lordy derimot monterte på Angel GT og kom ganske sporenstreks med himmelfallne skussmål om dekket og da var det Lordy som trakk det langste strådet denne gangen mortenolbmortenolb skrev:Sorry, men det har jeg vel aldri sagtjeg har muligens sagt før jeg prøvde de at de kunne være bedre på kjørelengde. Noe det viser seg at de ikke nødvendigvis er. Mine har rulla rett over 10000 nå, og holder vel ikke så lenge til. De har dog blitt behandlet litt penere enn angel gt-setta jeg har hatt. Fikk 11000 ut av det første paret.
Har aldri sagt noe annet enn at angel gt føles bedre
Det er ALLTID det første du sier som teller mest mortenolbmortenolb skrev:Hvis man ikke kan komme med korrigering på eget utsagn etter personlig erfaring uten å miste troverdigheten så gir jeg faktisk opp livet i sin helhet
Ikke jegmortenolb skrev:Fare for det, ja! Alle du ser på mer fremoverlent sittestilling driver jo å strekker på kroppen etter bare noen få mil, og det vil du ikke ha noe av!
Også ser den helt forj*vlig utTommas skrev:Skulle jeg kjøpt ny sykkel nå, så hadde det blitt S1000XR.
Litt mer oppreist, og like bøllete som S1000R