Klart det er stille her inne, det er så mange som er så sarte for bråkjhn skrev:Det har vært stille her inne.
Jeg var en tur i Trondheim på søndag ... kom seint fram, trøtt og sliten etter en lang dag, men sov likevel ganske dårlig ... et par tre timer før jeg bråvåknet av noe jævla rammel. Men jeg var fremdeles i koma på en måte.... Det stod pinadø en KTM 4 meter fra mitt åpne soveroms-vindu og bakket på tomgang ... i flere minutter ... kl. 0630. Det som antas å være eieren stod ved siden av og fiklet med noe. Jeg var fremdeles delvis påkledd og ruslet likegodt ut for en røyk. Han stod der fremdeles, men var nesten klar til å kjøre ... jeg spurte i en forholdsvis ok tone om det kunne være nødvendig å stå der på denne måten, det var tross alt så tidlig at folk flest fremdeles ligger og sover.
"Det drit æ i" sa han på trøndersk, før han dro på hjelmen og brølte avgårde.
Der og da tenkte jeg overhodet ikke på hva slags potte dette var, men etter en sigarett var jeg ganske enig med meg sjøl at der hadde han fått ganske mange dB for penga.
Hadde jeg vært våken nok hadde jeg tapet det, og kunne brukt det som vekkeklokke i fremtiden.
Det går en ganske trafikkert vei forbi som man hører godt ... og man kan irritere seg over om man har lyst, men det er ikke nødvendig.
Men stå og kuke på denne måten, nærmest i bakgården til naboen, illustrerer på en utmerket måte egoismen mange potte-brukere viser .... ja ja, jeg kjørte hjem igjen i ti-tiden ... i bil dessverre.

Men i ditt tilfelle denne gangen handler det litt om å bruke vettet.