Problemet er å få stemmeaktiveringen mellom fører og passasjer til å fungere like godt som på gamle Teamset.
Ble litt bedre etter at stangmikrofonen ble byttet ut med den mer fleksible trådmikrofonen.
Likevel ikke helt optimalt, selv om lydgjengivelsen ble noe bedre og lydnivået justerer seg raskere i forhold til omgivelsesstøyen. Egenskaper jeg fortsatt synes gamle Teamset er bedre på.
Har ikke gitt opp G9 enda, men kommer heller ikke til å bruke veldig mye mer tid for å få nettopp de funksjonene vi ønsker til å fungere bedre.
De andre tingene G9 byr på er forsåvidt uinteressante for oss, som radio, avspilling av musikk og samtalekonferanse med andre vi kjører sammen med. Ja, forsåvidt muligheten for å bruke tlf. også. GPS'en er det derimot greit å ha på øret. Den fungerer da også helt fint.
Man må liksom ikke være tilgjengelig hele tiden mens man kjører, tenker jeg.
Hyggelig prat med kjørekompiser kan man fint gjøre i kjørepausene...
Etter å ha skrevet dette fikk jeg sterkt følelsen av at jeg har skrevet omtrent nøyaktig det samme her i tråden tidligere...

Bortsett fra bytte av mikrofon. Akkurat det kan kanskje være det lille som skal til for å fange opp lyden bedre på nettopp dette Cardo systemet.