freddy123 skrev:Fyyy faen for en luring hehe :) og jeg som satt og sikla på denne for bare noen dager siden nede i munchen , virkelig et beist og gratulerer så meget :) det blei med slt utstyr da regner jeg med ....
Det ble de to obligatoriske pakkene som inneholder dynamiske dempere, cruisecontrol quickshift etc. Vurderte acrapovic også, men avventer litt. Det er ikke lyden i seg selv jeg ikke liker, men frekvensen, så jeg vil prøve med orginal anlegget først.
Men ja... jeg kommer nok til å savne lyden på Streeten altså... Blir spennende å prøve noe nytt. Det skal sies at det satt langt inne å slå til. Jeg har tatt MANGE runder med meg selv angående dette. Men nå får vi se om denne kan hamle opp med Street Triplen. Ikke med tanke på motor etc. for det er vel ingen tvil der, men helhetsinntrykket etter noen måneder med bruk.
Noe jeg glemte å spørre om forresten: Hvordan er service intervallene på denne sykkelen og hva ligger dem på i pris? Altså førstegangsservice, vanlig service og hovedservice?