Er det slik at R-sykkel fantaster også kjører sportsbiler og at Harley -elskere kjører amerikanere etc....?

Ihvertfall en av gutta i klubben.. Kjører bare amerikansk ( Harley og Chevy) ... Eter amerikans k( Spareribs, burgere a'la statene).. Drekker amerikansk ( budweiser )....GSXR skrev:Gjenspeiler vårt valg av sykkel seg i hvilken type bil vi kjører, eller er det overlatt til tilfeldighetene?
Er det slik at R-sykkel fantaster også kjører sportsbiler og at Harley -elskere kjører amerikanere etc....?
Samma her!Misha skrev:Hadde en accord automat da jeg kjøpte sykkel. Bytta til en caddy, billig i drift og mer praktisk, da kjerringa også har personbil.
Ergo; bilen er bare et nødvendig onde, interessen ligger i mc
Ja, det spørs...AJ skrev: Jeg har en Nissan Almera 1,5. Nesten splitter ny, faktisk! 2003 mod.
Og den skal jeg ha i hvert fall 100.000 km. til. Hvis den ikke begynner å terroriserer meg med all verdens utgifter i mellomtiden, da...![]()
Almera'en har gått bortimot 150.000 km allerede...Men den tåler nok 100K til, sku' je mene...
AJ skrev:Ja, det spørs...AJ skrev: Jeg har en Nissan Almera 1,5. Nesten splitter ny, faktisk! 2003 mod.
Og den skal jeg ha i hvert fall 100.000 km. til. Hvis den ikke begynner å terroriserer meg med all verdens utgifter i mellomtiden, da...![]()
Almera'en har gått bortimot 150.000 km allerede...Men den tåler nok 100K til, sku' je mene...
her om dagen var det full stopp. Bilen var ikke til å rikke. Og hvorfor det, spør du kanskje![]()
Jo nå skal du høre...
Den forbaskede girkassa i den begredelige engelskproduserte bilen skar seg!!!!![]()
Er' e mulig!?![]()
Hvor ofte skjer sånt no'?
Ser for meg en god håndfull tusenlapper flagrende helt feil vei nå rett før jul...
Minner meg ikkke så rent lite om Murphy's lov, dette: "Alt tenkelig som kan gå galt går galt til verst tenkelig tidspunkt"...
Snill Vaffel skrev:AJ skrev:Ja, det spørs...AJ skrev: Jeg har en Nissan Almera 1,5. Nesten splitter ny, faktisk! 2003 mod.
her om dagen var det full stopp. Bilen var ikke til å rikke. Og hvorfor det, spør du kanskje![]()
Jo nå skal du høre...
Den forbaskede girkassa i den begredelige engelskproduserte bilen skar seg!!!!![]()
Er' e mulig!?![]()
Hvor ofte skjer sånt no'?
Ser for meg en god håndfull tusenlapper flagrende helt feil vei nå rett før jul...
Minner meg ikkke så rent lite om Murphy's lov, dette: "Alt tenkelig som kan gå galt går galt til verst tenkelig tidspunkt"...
UFF Da AJ det er dritt kjedelig nå før jul, føler med deg
Kanskje vi begge må gjøre detcheron skrev:Og i går kveld røyk klutsjen på Transporteren min... Jada dere... Må jeg hente ut sykkelen igjen på mandag??