Var ute og kjørte med fattern og onkel, vi kjører alle MC og jeg hadde vært på besøk hos mine foreldre i helga. Jeg skulle kjøre helt til Rendalen og de var med et stykke på veien, vi stoppet på Nebbenes kro for å spise middag før jeg skulle kjøre videre alene hjem. Siden parkeringsplassen var full og vi ikke skulle være lenge droppa jeg skivebremslåsen.... Kom ut igjen ca 1 time senere og Duken var borte, de to andre sykkelene stod der urørte. Det var to jenter utenfor som fortalte at de hadde sett en mann med MC-jakke og MC-hjelm kjøre rundt på parkeringsplassen på en hvit og orange motorsykkel for 5-10 minutter siden, men ikke hadde sett hvor han hadde dratt videre. Kjente jeg ble helt uvel

Ringte politiet og de meldte den stjålet. Hoppa på Viragoen til fattern og onkel hoppa på sin sykkel, vi sjekka alle bensinstasjoner og veier rundt om siden jeg ikke hadde alt for mye bensin igjen da jeg parkerte. Ingen tegn til sykkelen, så da tenkte jeg at det bare var å bite i det sure eplet og dra til nesodden for å låne bil fra foreldra. Da jeg hadde kommet til kløfta ringte politiet, de hadde funnet sykkelen like ved. Det var en mann som hadde vært på ferie som bodde like ved kroa som hadde funnet min sykkel gjemt i hagen sin, han hadde funnet ut hvem som eide sykkelen og sett at politiet hadde etterlyst den på twitter. Jeg mistenker at de gjemte den der for å kunne evt. hente den med varebil på natta, i stedet for å risikere å kjøre rundt på en etterlyst sykkel. Det hele virker ganske proft. Sykkelen er relativt hel, ødelagt tenningslås og litt riper på et sidedeksel. Tyvene hadde ikke rørt sidebaggene mine som inneholdt iPad, nytt uåpnet sett med scala rider packtalk og diverse annet verdifullt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.