De kjørte jo Pike Peaks med Multien igjen i år med gode resultater, så mulig det kommer en sport-utgave til neste år også

Ja, kanskje ikke så dumt å sammenlikne det med en suv, eller som jeg ville karakterisert en SUV, en dårligere og større stasjonsvogn for folk som later som de gjør noe annet enn å kjøre på asfalt :) Så det samme med MC blir vel som en slags dårligere roadster da :)Voodoodoo skrev:Ok da.. Så kall de ikke offroadere men mc verdenens svar på en suv... Ikke nødvendigvis best på noe men ganske gode på allt... Isåfall er multistrada tilnærmet Porsche cayenne mens en zzr1400 blir mere Panamera....
Det jeg mener er ikke kjøp no nytt før de forskjellige syklene er testet...
Når det er sagt så så jeg på den røde nede i vestfold i år jeg og men unnlot å prøve.. Du veit når en synes 12 år gammal sykkel er god å kjøre så er det lite smart å teste no nytt.. Iaffal når en ikke har penga på konton til å rette opp i tabben etterpå
Har vel ikke landet, men det skal skje endel om jeg velger noe annet enn BMW R1200RLordShaft skrev:Jo takk for det, alternativet er å drite i midtstøtte. Har aldri hatt midtstøtte på syklene mine, så vet liksom ikke hva det vil si å bruke denne flittigSå skulle foten driver å ta borti hele tiden er ikke det noe jeg "MÅ HA"
![]()
Jeg er asfaltkjører, å kommer til å holde meg derSå da er det om å gjøre å kjøpe et så egnet redskap som mulig for lengre tur som tåler litt oppakking.
Du er jo på jakt etter sykkel selv ATwindsor. Har du landet på R1200RT ?
Ikke ta alle under en kam daATWindsor skrev:Ja, kanskje ikke så dumt å sammenlikne det med en suv, eller som jeg ville karakterisert en SUV, en dårligere og større stasjonsvogn for folk som later som de gjør noe annet enn å kjøre på asfalt :) Så det samme med MC blir vel som en slags dårligere roadster da :)Voodoodoo skrev:Ok da.. Så kall de ikke offroadere men mc verdenens svar på en suv... Ikke nødvendigvis best på noe men ganske gode på allt... Isåfall er multistrada tilnærmet Porsche cayenne mens en zzr1400 blir mere Panamera....
Det jeg mener er ikke kjøp no nytt før de forskjellige syklene er testet...
Når det er sagt så så jeg på den røde nede i vestfold i år jeg og men unnlot å prøve.. Du veit når en synes 12 år gammal sykkel er god å kjøre så er det lite smart å teste no nytt.. Iaffal når en ikke har penga på konton til å rette opp i tabben etterpå
Lykke til med ny sykkel Lord, pass litt på med det med at du kommer borti med foten når du har framfoten på fothvileren, det irriterte meg når jeg prøvde ducati også, og tror det kan være litt slitsomt i lengden.
Ja, nakensykler flest er jo litt mindre, dvs egentlig er det jo bare adventure-sykler og svære tourningbeist som er større, det mer sportslige syklene er jo også ganske trange. Er enig at det ser ganske dust ut med de svære sylindrende stikkende ut på sida, men det er ikke viktig nok til at det blokkerer et kjøp for meg.LordShaft skrev:Se der ja, lurte seg inn en T for mye![]()
Var faktisk nede på Ride å prøvesatt en i blå. Dette er nok en veldig god sykkel, men jeg kommer ikke unna at den boxer motoren irriterer meg. Ja det går bare på utseende. Det er en tøff sykkel, men ikke noe jeg klarer å venne meg til selv![]()
For meg ble den litt liten følte jeg. Men føler meg ofte veldig stor på alle naken sykler.
LordShaft skrev:Jo takk for det, alternativet er å drite i midtstøtte. Har aldri hatt midtstøtte på syklene mine, så vet liksom ikke hva det vil si å bruke denne flittigSå skulle foten driver å ta borti hele tiden er ikke det noe jeg "MÅ HA"
![]()
Jeg er asfaltkjører, å kommer til å holde meg derSå da er det om å gjøre å kjøpe et så egnet redskap som mulig for lengre tur som tåler litt oppakking.
Du er jo på jakt etter sykkel selv ATwindsor. Har du landet på R1200RT ?