Gratulerer! Jeg har óg gode erfaringer med mc Oslo. Vannpumpen min røk i fjor etter 45 k km, samt problem med klarlakken på ene kåpa. Fikk alt nytt. En reparasjon som ville kostet flere tusen.Newhill skrev:Takk for tips!
Jeg kjørte ned til Mc-Oslo med den i går, og etter et kjapt diagnosesøk så fant de ut at kam-sensoren måtte byttes. De bytta den i går kveld, og jeg kunne hente sykkelen igjen i dag.
Det kaller jeg godt levert!
1700,-
Helt innafor syns jeg, når de fikser sånt såpass fort!
Tommel opp for Mc-Oslo, denne gangen!
edit: Garantien gikk ut i fjor. Jeg hadde såpass flaks at jeg fikk bytta hele ledningsnettet i fjor, på garantien.
Kam-sensoren var ikke en reklamasjonssak.
BMW F800R fusker
-
- Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Re: BMW F800R fusker
"Godt levert..."Newhill skrev:Takk for tips!
Jeg kjørte ned til Mc-Oslo med den i går, og etter et kjapt diagnosesøk så fant de ut at kam-sensoren måtte byttes. De bytta den i går kveld, og jeg kunne hente sykkelen igjen i dag.
Det kaller jeg godt levert!
1700,-
Helt innafor syns jeg, når de fikser sånt såpass fort!
Tommel opp for Mc-Oslo, denne gangen!
edit: Garantien gikk ut i fjor. Jeg hadde såpass flaks at jeg fikk bytta hele ledningsnettet i fjor, på garantien.
Kam-sensoren var ikke en reklamasjonssak.
Njaaaa. Jeg må tydeligvis på verksted med den igjen i morgen tidlig.
Den begynte nemlig å hikke igjen, akkurat som den gjorde for en snau måned siden!

F##N jeg er så j####g drittlei den BMW’en nå!

Den neste sykkelen jeg skal ha, skal være en japse! Ferdig prata!
Kan ikke alle bare være venner?
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Eller kanskje en østerriker...Newhill skrev: "Godt levert..."
Njaaaa. Jeg må tydeligvis på verksted med den igjen i morgen tidlig.
Den begynte nemlig å hikke igjen, akkurat som den gjorde for en snau måned siden!![]()
F##N jeg er så j####g drittlei den BMW’en nå!![]()
Den neste sykkelen jeg skal ha, skal være en japse! Ferdig prata!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Sist gang jeg var på Mc Oslo var det en kam-sensor som måtte byttes. En snau måned etter, måtte jeg dit igjen. Med nøyaktig samme adferd på sykkelen. Skulle tro de ikke hadde reparert noen ting...
Etter at sykkelen har stått der på verkstedet i 4 dager, får jeg beskjed om at jeg kan hente sykkelen, og det koster 1800,- å få den ut. Det var nemlig en veiv-sensor som måtte byttes denne gangen.
Jeg har med dette byttet; Hele modulen som blinklysbryteren sitter på, hele modulen som starteren sitter på, fiksa ABS’en 1 gang, bytta hele ledningsnettet (i.fbm defekt ABS for 2. gang), bytta kam-sensor, og nå veiv-sensor.
Jeg kjøpte sykkelen ny i 2010.
Takke meg til "driftsikkert tysk ingeniørkunst"!

Etter at sykkelen har stått der på verkstedet i 4 dager, får jeg beskjed om at jeg kan hente sykkelen, og det koster 1800,- å få den ut. Det var nemlig en veiv-sensor som måtte byttes denne gangen.
Jeg har med dette byttet; Hele modulen som blinklysbryteren sitter på, hele modulen som starteren sitter på, fiksa ABS’en 1 gang, bytta hele ledningsnettet (i.fbm defekt ABS for 2. gang), bytta kam-sensor, og nå veiv-sensor.
Jeg kjøpte sykkelen ny i 2010.
Takke meg til "driftsikkert tysk ingeniørkunst"!

Kan ikke alle bare være venner?
- Redman
- Motorsykkelen din: KTM Duke 690 2013
Har i det siste forstått at BMW mopeder har mye feil:/
Men det virker som om MCOSLO leverer greit ?
Men det virker som om MCOSLO leverer greit ?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Trist når slikt skjer
Men du har nok vert uheldig. Vi kan alle bli offer for et mandagsprodukt desverre. En bekjent kjøpte seg en Toyota Prius som han har hatt MYE problemer med. Han fikk til slutt en ny bil (faktisk) og denne går som en klokke.

Men du har nok vert uheldig. Vi kan alle bli offer for et mandagsprodukt desverre. En bekjent kjøpte seg en Toyota Prius som han har hatt MYE problemer med. Han fikk til slutt en ny bil (faktisk) og denne går som en klokke.
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Stakkars mann......bil som går som klokke er direkte ugreit.....Bjerknez skrev:Trist når slikt skjer![]()