Ja hvordan var den i forhold til multistrada? Ja jeg har ingen grunn for å tro at det er noe annet enn en fantastisk sykkelmarius82 skrev: Hehe! Prøvde 1290 i går.. SATAN..!!!!! Bra bike;)

Jeg ville veddet pengene mine på det motsatte simpson. Jeg vet ikke om du har vært i Alpene å kjørt. Men for å få best moment på en R sykkel, så må du litt opp i turtall, dette er vanskelig selv i 1 gir. Hvertfall på min S1000RR.... Det manglet for mye krutt i bunnen, så når jeg endelig hadde fått trøkk i gulvet var Traktoren langt foran meg. Jeg klarte noen ganger å ta han igjen før neste sving, men aldri slik at jeg følte jeg klarte å passere den.simpson skrev: Jeg skal gå med på at det er Lettere å kjøre fort I hårnåler med eventyr sykkel. Men ikke at den er raskest.
Men mulig andre har helt andre erfaringer og er LANGT tøffere å kjøre sykkel på slike veier enn jeg er. Hjalp heller lite på at det var til tider jævlig med telehiv som gjorde at traction kontrollen min drev å slo inn når jeg ga bånn pedal