Hadde den på service i dag, så har endelig fått dratt den helt opp på turtallet. Er faktisk ikke så overbegeistret som jeg trodde jeg skulle være når jeg drog den helt ut. Syntes ikke det var noe mer krefter der enn nede på 5-6k. Men der jeg merket den store forskjellen var å faktisk kunne ligge på litt høyt turtall slik at alt av krefter var der hele tiden, i stedet for å gire en del. Tror kanskje jeg hadde merket større forskjell hadde den vært fulleffekt.
Men ellers er jeg strålende fornøyd, mekanikeren som tok servicen på sa det var den reneste sykkelen han noen gang hadde hatt service på, så da var også han fornøyd. Kjøpte også 1 liter olje mens jeg var der borte, men kom jo på at jeg ikke hadde noe bag eller noe å ha det i og den fikk eller ikke plass i noen av lommene..Så da måtte jeg kjøpe meg en bag også, som sikkert kostet 2 ganger mer den den ville uten KTM merket
På vei hjem kjørte jeg innom Sveio Sentrum for å få noe mat. Ettersom jeg aldri har vært der før, trodde jeg at jeg fant den kjappeste veien tilbake på hovedveien, men det viste seg heldigvis ikke å stemme så følgte jeg en sidevei som ledet meg bort til riksveg 541. Og DETTE var GØØØY. Relativt smal og svingete vei, med 80 sone nesten hele veien. Traff ikke en eneste bil, så her forsvant det en god del bensin

Kjørte omtrent 1 mil på denne veien.
Ble ingen bilder i dag, men du verden jeg har kost meg :-)å