Men jeg fikk en mail fra Wings i dag. måtte sjekke prisen. Han kunne ikke understreke nok, at slip on, måtte kjøres med db killer i. Tok du ut dbkilleren, måtte sykkelen remappes!
Enig i at lyden er puslete i forhold til det man har mulighet til å få ut av denne deilige motoren.LordShaft skrev:Jeg syns heller ikke original potta ser så ille ut. Det er verre med lyden den produserer, eller ikke produserer![]()
Se bra ut, Giannelli potten, men om den ser bedre ut en den originale er jeg nå ikker helt sikker på...
Dette gjelder egentlig alle sykler.LordShaft skrev: Han kunne ikke understreke nok, at slip on, måtte kjøres med db killer i. Tok du ut dbkilleren, måtte sykkelen remappes!
MEN, hvis det skulle oppstå problemer pga for mager blanding med slip-on, hva med garanti?Snikkeren skrev:Da er jeg kommet hjem fra jobb, og kan melde om at det er bortimot ingen popping eller smelling i potten. Jeg tror det skal gå helt fint uten remapping.
ok, det er bra, kjedelig HVIS det skulle skje noe.Snikkeren skrev:Nå har jeg jo kjøpt potten hos samme forhandler som jeg kjøpte sykkelen, så regner no med at det skal være i orden.