Mer å lese her...:
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 383303.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Så får vi andre tenke over hva vi begynner å bli lei av...
Og skriv gjerne selvfølgelig litt om det her på Forumet...

Vi jobber med saken, om ikke hele tida, så iallfall dagligjhn skrev:Æ e også litt lei av at det e litt lite aktivitet her inne
Tror vi kjenner sammen mann med gullringer i øret..Onsløv skrev:Vet om flere som begynner å bli pisslei NAV....
En adresse med husnummer, og et kart som er mer detaljert - kunne kanskje være en idétagesk skrev:
Jeg begynner å bli lei av at å vite adressen ikke er tilstrekkelig for å finne stedet du skal til.
[TaSK]
Tenk om det var så enkelt!Godtvoksen skrev: En adresse med husnummer, og et kart som er mer detaljert - kunne kanskje være en idé![]()
Det grunnleggende problemet er vel at problemet bare blir borte efter en helrig lunch.Baron von Waffel skrev:Tenk om flere problemer kunne løses ved å innta en bedre lunch
Stakkars Postmann Pat i Italia...tagesk skrev: Vi kjøpte nettopp et hus her i landsbyen. Det hadde 47 på veggen. Naboen på ene siden har 49 og naboen på andre siden 45.
På skjøtet står det 47. Men det viser seg efterhvert at nummeret er 82 (det er et annet hus som har 47).
Det som har skjedd var at da kommunen renummrerte gaten for 40 år siden, og påla alle å kjøpe nye skilt, da nektet den gamle
damen som bodde i huset vi nå eier. Hun sa "Jeg har bodd i nr. 47 hele mitt liv, her bodde mine foreldre og deres foreldre.
Jeg skal bo i 47 resten av livet."
Eftersom ingen her i Italia orker å krangle med en gammel dame har det siden dengang vært to hus med 47.
Har ikke vært noe problem, for alle visste at Pasquina i 47 bodde i "det andre 47".
[TaSK]