Men det at du faktisk kan over halvere budsjettet for å dra på tur er en litt viktig ting for min del. Da er det litt lettere å rettferdiggjøre turene mine ovenfor fruen og guttungen hjemme. Sommeren i år, var jo et eksempel på hvor mye en mc tur faktisk kan koste

Også er jo det noe av sjarmen (for min del) å ta en pils og en whiskey når jeg har parkert for kvelden.
Noen som har noe formening om hvor mye plass sånn ca liggeunderlag, telt, sovepose tar på biken? får jeg lett plass til dette i ene sidekofferten?

xyvind skrev:
Jeg liker også denne måten å reise på. Har ikke fått prøvd det på motorsykkel - enda - men har vært på to Europaturer med madammen der vi har kjørt bil fra Oslo nedover til Italia (Sardinia). Vi brukte noen dager på reisen ned og opp og sov i telt på forskjellige steder i henholdsvis Danmark, Tyskland og Sveits. Kan ikke glede meg nok til jeg skal gjøre det samme på motorsykkel!
Jeg var veldig fan av dette når jeg var yngre, men må innrømme at jeg har blitt jævlig bortskjemt de siste 10 årene