Angående vindskjermen så følte ikke jeg like mye på det som dere har nevnt. Tenkte egentlig ikke noe over det, og Bjerknez fulgte jo etter så han vet sånn ca. hastighet jeg testa i..

Nå er du litt lengre da. Så kanskje du ruvet høyt over den turbulente sonen?mortenolb skrev:Synes faktisk det funker helt fint med sidevesker!
Angående vindskjermen så følte ikke jeg like mye på det som dere har nevnt. Tenkte egentlig ikke noe over det, og Bjerknez fulgte jo etter så han vet sånn ca. hastighet jeg testa i..
Takk for det. Jeg skal rocke den traktoren etterhvert.Snikkeren skrev:Grattis med ny sykkel, og velkommen i traktorgjengen.
Jeg ville uten tvil valgt kofferter istedenfor vesker. Mye mer praktisk, pluss at det er låsbart. Du finner sikkert noe som kler sykkelen.
Angående vindskjerm så er det veldig individuelt. LordShaft opplever litt turbulens på 1290 SA'en, mens hos meg er det fraværende. Nå er jo jeg en pygme å regne i forhold til han, så jeg er sikkert bedre beskyttet mot vinden bak skjermen enn det han er.
Tusen takk!hakhap skrev:Gratulerer med ny sykkel
Takk! Du må lære meg å dra wheeliesmortenolb skrev:Får vel gratulere ja! :-)å
Takk! Gleder meg stort til å se den igjen. Husker den så mye mindre ut i virkeligheten enn på bildene.Sopranoo skrev:Gratulerer med ny sykkel!
Tipper at en Tracer blir min neste sykkel! Den er pen på bilder, men den er helt latterligt pen i virkeligheten!
Man skal nok slite med å finne en bedre sykkel i det segmentet! Grattis igjen!
De var fine de. Pris??kjellv skrev:Her et Kappa sine
Takk for tips. Det må jeg gugle. Jeg er helt grønn når det kommer til kofferter. Har fått med meg Givi-navnet da..Flanker skrev:Tipper den vil se bra ut med et sett Givi Trekker på
Takk, freddy. Jeg er veldig spent på hvordan den er over tid. På lange turer, men også til og fra jobb i Oslo!freddy123 skrev:Grattis med ny sykkel :) skal bli morro å lese om hvordan du trives på denne etterhvert .
Sykkelen er jo kjempefin og med Varmeholker og vindbeskyttere så kan du få deg noen skikkelig fine høsturer også :)
Men som sagt skal bli spennende p lese om dine erfaringer rundt denne, det er en sykkel som kan bli aktuell for min del ved skifte neste år dersom økonomien er tilstede :)
Ja, det har vært litt bevegelseAJ skrev:Du verden...!
Her har det vært aktivt i ettermiddag, gitt :-) !
Må bare gratulere med godt sykkelvalg.
Tracer'en ser veldig bra ut og MT (Moment of Torque) motoren leverer så det holder. Så dette blir bra.
Ser ut som en skikkelig god tursykkel, dette.
Syntes selv TDM 900'en jeg hadde var god på langtur. Og jeg er ganske sikker på at Tracer'en er bedre.
xyvind skrev:Ja, det har vært litt bevegelseAJ skrev:Du verden...!
Her har det vært aktivt i ettermiddag, gitt :-) !
Må bare gratulere med godt sykkelvalg.
Tracer'en ser veldig bra ut og MT (Moment of Torque) motoren leverer så det holder. Så dette blir bra.
Ser ut som en skikkelig god tursykkel, dette.
Syntes selv TDM 900'en jeg hadde var god på langtur. Og jeg er ganske sikker på at Tracer'en er bedre.Forumet er halve moroa, hehe
![]()
Jeg har ingen MC-venner utenom forumet faktisk, så det er kjekt å kunne skravle om sånt med noen! Er snart klar for flere turer og møte flere folk.
Fornøyd med sykkelvalget. Gleder meg skikkelig til å komme i gang med Traceren
6.625,- for sidekoffertene 33L ink festerkjellv skrev:Her et Kappa sine
Tusen takk!Ambro skrev:Gratulerer så mye med sykkelen!
Hei, takk. Tar gjerne en tur! Bare å sende meg en plingsankyo skrev:Grattis med ny sykkel, så absolutt et spennende valg.
Bor i Oslo øst og er tilbake fra en ferietur i uke 35. Dersom været tillater det kan vi gjerne ta oss en kveldstur en gang etter det.
Takker. Fint at du nevner det. Jeg anser meg selv som veldig forsiktig på veien, spesielt når jeg ikke kjenner kjøretøyet. Eller, jeg er ikke så forsiktig, men etterstreber å være helt korrekt til enhver tid. Er dog ikke vant til å ha et overskudd av krefter, som Tracer til dels har. Så det kreves helt klart øvelse og timer i salen for å bli "ett" med sykkelen. Anser ikke meg selv som verdensmester, men er perfeksjonist og ganske kontrollfreakRuneMC skrev:Grattis.
Og om jeg får gi et råd (ift videoen som gir meg et anslag på kreftene i denne sykkelen) - så er det at forbikjøringer også må øves opp gradvis. Du blir ikke verdensmester på forbikjøring fordi du har massevis av krefter - alt bør øves i passelige porsjoner. Øvelse gjør mester. Svinger nevner jeg ikke engang, der setter fysikken begrensninger og det vil du oppdage om du kommer for "hot" inn mot en sving.
Har forøvrig ikke tall på hvor mange biler jeg har tutet på denne sesongen som bare saktner og stopper opp for så å svinge venstre uten å blinke.
Takk! Tror dette blir veldig gøyElolz skrev:Gratulerer med ny sykkel! Håper og tror du blir fornøyd med denne!