Vel... jeg har sagt det før og jeg sier det igjen... jeg liker ideen din og forstår hvorfor du tenker litt som du gjør

Jeg har jo eid en jernhest selv, så trangsynt kan jeg ikke si at jeg er

Ja, cruisere føles stort sett helt annerledes og det er nettopp derfor en cruiser kan være løsningen på den perfekte ferieturen for noen. Man blir ikke fristet til å dragrace, men gidder ikke å tenke på heftige nedlegg etc. Man er i et helt annet modus med en slik sykkel og jeg husker selv følelsen og mange av turene jeg hadde savner jeg ennå.freddy123 skrev:Det er mange fine cruisere, men til felleskjøring med medlemmer herifra så er det slitsomt med cruiser :)
Men på tur alene går det fint :), men er du vandt med ducati og effekten dens så vil nok alle cruisere stort sett føltes stort tungt uhåndterbart og bælete, samtidig slappe .
Men er enig i at det er mange kule cruisere der ute :) fordelen med cruiser er vel at det er lettere og kose seg og holde fartsgrensene en med annen redskap, men helt ærlig jeg ser ikke for meg deg på noen cruiser :)
Ny Speed Triple....Cutless skrev:Hyggelig at du tenker på Hyper'n!
Det er veldig lite nytt her i gården. Kan dele det at Hyper'n fungerer utmerket til mer urban pendling. Jeg har også kjøpt meg kevlar jeans i den anledning som gjør alt så latterlig mye mer praktisk (tips hvis andre vurderer: tilbud hos bullfighter). De har en kevlar jeans som er dekt med kevlar over alt sammenlignet med andre som bare dekker på knær og andre utsatte områder. Anbefales.
Litt mer juicy: Jeg er veldig nysgjerrig på den nye versjonen av Speed Triple som blir lansert nå i høst. Jeg er klar over at rammen etc. forblir det samme. Men hvis de treffer på designet og pris så skal den vurderes til neste år :)
Nå er Triumph det neste mest solgte europeiske merket, og med en helt sinnsvak økning spesielt i USA... så joda, de treffer bra, spesielt men Tiger 800serien sin.Cutless skrev:Ja, blir spennende å se hva de går for angående felger etc. Jeg har ihvertfall hørt at Speed'n er også veldig komfortabel om du er lang.
Blir uansett spennende å se hva de kommer med, virker som om Triumph har gjort mye riktig i det siste :)