BMW'en koster ca. 30.000,- mer enn denne Suzuki'en ja, men selv om den koster 30.000,- mer så mener jeg du får mer sykkel for pengene. Du får Quickshifter, cruise control, adaptive dempere med elektronisk justering med knapp på styret, alarm, fire motor moduser, varmeholker samt at jeg tipper motoren er hakket mer spennende ut fra uttalelser jeg har sett samt artikler jeg har lest. BMW'en har jo også hentet ut fler hester og moment av sin motor.Stian skrev:Var innom Monsterbike i Drammen en tur på Lørdag i samme slengen jeg var der borte og kjøpte meg en Kajakk.
Hadde en liten tur på Suzukien da vi hadde det litt travelt.
Synes den virket meget kjekk, nå skal det sies at jeg ikke har allverdens erfaring med mc, men føltes meget greit, satt godt og følte det virket solid.
MEN, gassen! Hva i alledager har Suzuki gjort her? Synes den var veldig av&på, nå har jeg kjørt med ride by wire for det meste, men synes Suzukien var veldig brå.
Ang, S1000R synes jeg blir for dyr, også er jeg litt skeptisk til når alle disse fancy tingene begynner å gå istykker, for min erfaring fra MC-verksted så er det ingen av dem som har det travelt med å skaffe nye deler.
Så kom med tips om dere har noe?
krav: Mulighet for å 2 personer på, ABS & Antispinn.
Sykkelen vil i mesteparten av tiden brukes til og fra jobb alle mnd uten om når di salter.
Fyr løs, setter pris på alle tips :-) (Men prøv å tenk på at jeg er 27, så la det se litt "ut")
På toppen av dette, så får du 3 års gratis veihjelp med i prisen hvis sykkelen skulle bryte sammen hvor du får dekket hotell/transport etc.
Både jeg, Tommas og Zadnez i forumet eier en S1000R og så vidt jeg vet så har ingen av oss hatt noen problemer med syklene. Vertfall ikke jeg.
Konklusjonen min er et ja, BMW'en er dyrere, men den er faktisk verdt det... i mine øyne