Gode greier. Da vet jeg hva jeg kan ha som utgangspunkt når jeg monterer det.
Men husk at det kan hende du må skru opp litt mer om du plasserer single nozzle'en på bakdrevet. Og kanskje enda mer hvis du velger å bruke double-nozzle'en.Snikkeren skrev:![]()
Gode greier. Da vet jeg hva jeg kan ha som utgangspunkt når jeg monterer det.
Sender du bilde av bakdrevet ditt etter 20 000 km får du nok ei kanne olje tilAJ skrev:Uansett virker det å være et genialt produkt fra noen som er ekte gründere.
Ingen problemer med oljelekkasje så langt på systemet jeg har montert.
Meget lavt oljeforbruk også.
Har aldri hatt lavere utgifter til kjedesmøring, om en ser bort fra kjøp av selve smøreren.
Har enda ikke brukt opp 500 ml oljekanna som var en del av kjøpet.
Fikk for øvrig en tilsvarende gratis etter at jeg sendte produsenten noen bilder av monteringen på 1290'en, som er blitt lagt ut på Tutorosidene...
Og det betyr at jeg har olje nok til i hvert en sesong til.
kjellv skrev:Sender du bilde av bakdrevet ditt etter 20 000 km får du nok ei kanne olje tilAJ skrev:Uansett virker det å være et genialt produkt fra noen som er ekte gründere.
Ingen problemer med oljelekkasje så langt på systemet jeg har montert.
Meget lavt oljeforbruk også.
Har aldri hatt lavere utgifter til kjedesmøring, om en ser bort fra kjøp av selve smøreren.
Har enda ikke brukt opp 500 ml oljekanna som var en del av kjøpet.
Fikk for øvrig en tilsvarende gratis etter at jeg sendte produsenten noen bilder av monteringen på 1290'en, som er blitt lagt ut på Tutorosidene...
Og det betyr at jeg har olje nok til i hvert en sesong til.
Kjøpte dette:xses skrev:Hvilket av de kit'ene kjøpte du?
Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
Trodde det var en sprekk eller støpesår jeg også.ejs skrev:![]()
Hva er det innerst på den tanna som står ut fra 33 tallet.
Ser ut som sprekk påbildet? Eller støpesår.....
Ja, den slitasjen på yttersiden irriterte meg i begynnelsen. Men ikke nå lenger etter at jeg har sett at de fleste andre 1290 SA har samme erfaring ut fra bilder jeg har sett på ADVrider.com.Jompa skrev:Det er tydelig slitasje på yttersida av kjeden, det ser ut som den subber borti ett eller annet.