Aiaiai, triste nyheter Mortenolb!

Aldri noe stas å lese om forumkompiser som har møtt oppoverbakken med motvind, eller at banken sier:
Nå skal ikke jeg komme med noen økonomiske råd eller oppfordringer om salg av hverken det ene eller det andre, for der er jeg ingen ekspert, så den jobben får eksperter ta seg av
Når det er sagt, så må jeg si meg sterkt Uenig med Bjerknez angående takseringen av sykkelen din. Ser jo alle de andre som ligger på finn ligger på mellom 50 og 70 000,-. Du har jo en 5 år gammel sykkel, og de får man ikke for 30 000,-. Det er jo mindre enn hva jeg betalte for Fazeren min, som er 16 år og har gått 10 000 lenger enn din.
Jeg gidder i alle fall ikke se meg blind på en servicebok. Det finnes så mange folk der ute som tar 100 ganger bedre vare på syklene sine enn hva serviceheftet krever. Å skifte olje, oljefilter og luftfilter er noe alle klarer, så der driter jeg i om det er gjort av Hestmann motor eller Ola Nordmann. Som sagt, et servicehefte er bare en papirbok med noen stempler. Lett å trikse og mikse der også. En venninne av meg har en VW Golf fra 2006, der faren hennes som er tidligere bilmekaniker på Møller har tatt alle servicene hjemme i deres eget verksted, uten å fylle i serviceheftet, men dokumentert hver eneste service med en liten film. Hun leverte bilen i innbytte for noen år siden til en bruktbilforhandler, og da de la den ut var plutselig serviceheftet fullt, og alt var fryd og gammen. Da hadde butikken bare stemplet alle servicene, og bilen hadde plutselig full servicehistorikk.
Bjerknez har jo kun hatt nye sykler (ja, jeg regner den et år gamle cruiseren du hadde først som en ny sykkel

), så han er vel ikke den første som skal begi seg ut på å taksere bruktsykler