Er glad i sykkelen ellers, den er lettkjørt og fin. Men vurderer å måtte selge pga dette problemet, noe jeg egentlig ikke har lyst til..
Fins det noe som kan hjelpe?? Helibars..? Noen andre tips..?
Ja, det kan du godt gjøre-DelRey83 skrev:Hmm ok...ja er den vinkelen jeg lurer på om er for mye for meg. Da jeg prøvekjørte den så kjentes det veldig bra ut, men var jo bare en kort stund jeg kjørte da..så feil kan man ta![]()
Ang nyrebelte..kjører med halvarssons ryggplate,og beltet rundt er jo ganske bredt..? Flytter seg gjerne litt opp da, så kansje et rent nyrebelte hadde funket bedre? Bruker man slikt i tillegg til skinne o.l.?
Gjør strekkøvelser! Du har blitt gammel og stivDelRey83 skrev:Hei! Har nå hatt 650'n en stund, har ikke fått kjørt allverdens mye men har nå blitt litt i sommer. Problemet jeg har er at jeg får j****** vondt i ryggen, så har ikke turt å legge ut på noe langtur pga detteMerker det tar konsentrasjonen vekk fra kjøringen, og jeg må stoppe og strekke ryggen flere ganger om jeg kjører lengre strekk. Det tar bort mye (om ikke all) glede ved kjøringen, så dette er kjipt.. har kjørt hver dag for å se om det bedrer seg,at det er kroppen min som må kjøres inn. Men problemet blir bare verre omtrent
![]()
Er glad i sykkelen ellers, den er lettkjørt og fin. Men vurderer å måtte selge pga dette problemet, noe jeg egentlig ikke har lyst til..
Fins det noe som kan hjelpe?? Helibars..? Noen andre tips..?