Hmmm, jeg skal prøve å spekulere ut et svar med litt fornuft. Det rekker jeg ikke her jeg er nå, på jobb. Skal prøve seinere.
Men sånn i full fart:
jeg tenker at det ikke er så fint å kalle folk stygge ting, eller true med bank på et nettforum.
(Men
jeg har ikke fått med meg at det har skjedd på "våre" forum heller) Har noen truet deg med juling har han i mine øyne tråkket langt over streken.
Men jeg har fått med meg mye rar oppførsel fra
andre hold, og da står
særlig en episode fra ettpar dager siden fram i klart lys, samt en annen episode som også er (i mine øyne) helt på trynet, fra noen få uker tilbake i tid. Og selvfølgelig en 8-10-12
andre episoder fra lengre tilbake i tid som heller ikke glir innunder hva jeg kaller "normal" oppførsel.
Men for å bruke en måte å utrykke seg på, som ligner litt på en måte som er/har blitt ganske mye brukt her inne:
"Kler man ikke
grønt så kler man iallefall
svart
For jeg MÅ innrømme....., at jeg undres på hvordan du (som jeg har hatt gleden av å møte ett par ganger, og du framstår som en reflektert, meget hyggelig og fornuftig tenkende person) og Kjellv (som helt sikkert også er en fornuftig og hyggelig kar) kan være grønne her inne, og stå last og brast med en som viser slik oppførsel som
han nylig gjorde.
Når det er sagt, håper jeg virkelig at vi treffes igjen i 2016 på to hjul.
(du har jo litt å lære fra onkel når det kommer til skummende leskedrikke

)
Edit: Skrivefeil