Bjerknez skrev:
Hehe, jepp. Der har vi en og ja

Bjerknez skrev:
Det sies at denne skal gå rett i strupen på BMW S1000R og siden man får BMW'en til rundt 180.000,- (uten de to pakkene) så bør den vel kanskje ikke legge seg enda høyere i pris?kjellv skrev:Nå ble jeg forvirret![]()
Hvor kommer denne prisen fra? Jeg har kikket over både e-posten min for de siste to ukene og Yamahas extranet for sikkerhets skyld, og jeg har i hvert fall ikke fått nye priser. Jeg aner ikke hvor denne prisen kommer fra, og ville tatt den med en stor klype salt. Som før sagt, det er sagt fra Yamaha at det skal ikke komme nye prislister før etter nyttår, og kommer det prisopplysninger før den tid pleier vi å få slikt på e-post samtidig alle forhandlerne.
Skeptisk, jeg tror den blir langt dyrere...
Hvis du går inn på Finn annonsen og går i beskrivelsen så står det "PRISEN KOMMER SENERE".kjellv skrev:Nå ble jeg forvirret![]()
Hvor kommer denne prisen fra? Jeg har kikket over både e-posten min for de siste to ukene og Yamahas extranet for sikkerhets skyld, og jeg har i hvert fall ikke fått nye priser. Jeg aner ikke hvor denne prisen kommer fra, og ville tatt den med en stor klype salt. Som før sagt, det er sagt fra Yamaha at det skal ikke komme nye prislister før etter nyttår, og kommer det prisopplysninger før den tid pleier vi å få slikt på e-post samtidig alle forhandlerne.
Skeptisk, jeg tror den blir langt dyrere...
Mest sannsynlig. Dette er så vidt jeg ser den første og eneste annonsen for MT-10. Disse forhandlerannonsene er ikke mulig å legge ut uten at det står en pris.jongsanim skrev:Står "PRISEN KOMMER SENERE" øverst i annonsen så de har vel bare lagt en pris de håper på...
Hadde de lagt ut annonsen med 1 eller 0 kr hadde det vært greit for meg, men denne blir litt vel misvisende.kjellv skrev:Mest sannsynlig. Dette er så vidt jeg ser den første og eneste annonsen for MT-10. Disse forhandlerannonsene er ikke mulig å legge ut uten at det står en pris.jongsanim skrev:Står "PRISEN KOMMER SENERE" øverst i annonsen så de har vel bare lagt en pris de håper på...
Helt enig. Men de oppnår kanskje at de ivrigste kjøperne hiver seg rundt og vil skrive kontrakt med det samme. Da vet de hvem de er og vil kontakte dem med tilbud straks prisen er kjent...jongsanim skrev:Hadde de lagt ut annonsen med 1 eller 0 kr hadde det vært greit for meg, men denne blir litt vel misvisende.kjellv skrev:Mest sannsynlig. Dette er så vidt jeg ser den første og eneste annonsen for MT-10. Disse forhandlerannonsene er ikke mulig å legge ut uten at det står en pris.jongsanim skrev:Står "PRISEN KOMMER SENERE" øverst i annonsen så de har vel bare lagt en pris de håper på...
Det er det jeg mente også, men med tanke på at MT 10 i følge kjellv får vesentlig mer påkostede dempere samt arver noen godheter fra R1, så tror jeg den kanskje til slutt havner på rundt 180.000,- Å prise seg over BMW S1000R tror jeg dem gjør dumt i, så sant ikke man får den levert med noen overraskelser i positiv grad....AJ skrev:Når en ser på de svært konkurransedyktige prisene MT-07 og 09 har, så er det all grunn til å tro at Yamaha vil gjøre det samme med MT-10'ern.
Jeg tror at Yamaha her i landet med det markedsmomentumet de har pr. idag gjerne har ambisjoner om tre MT modeller høyt oppe på salgslistene![]()
Konkurransedyktig pris vil være et av de skarpeste våpnene i den albuespisse kampen mellom de salgsledende merkene her i landet, også neste sesong.
Til glede for oss MC-forbrukere.