Forsåvidt enig i at den er pen, men det er jo like interessant som forsvarets m77 vernesko. Har sett likt ut siden 70-tallet, fungerer greit og er billig

Forsåvidt enig i at den er pen, men det er jo like interessant som forsvarets m77 vernesko. Har sett likt ut siden 70-tallet, fungerer greit og er billig
Jeg ser ikke den store forskjellen mellom Japan og Europa. Men når det er sagt så synes jeg ikke noen streetfighter er fin selv om den sykkeltypen er i vinden. Skal ha meg ny sykkel når min blir veteran og det blir en naken sykkel.Tobben84 skrev:Forsåvidt enig i at den er pen, men det er jo like interessant som forsvarets m77 vernesko. Har sett likt ut siden 70-tallet, fungerer greit og er billigSynes det er gjennomgående problemet til de japanske produsentene altså, urkjedelig design som er plagiat av europeiske merker eller deres egne foregående modeller......
(sett bort i fra Yamaha som gjør hederlige forsøk, dog med et svært handle-båndaktig preg på de også)
Dette eksempelet du trekker fram er faktisk en Yamaha Tricity 125. Denne er ikke godkjent for førerkortklasse B, her må man ha A1. Jeg kjenner ikke til hvor mange som er solgt av den i Norge i 2015, men importøren er i hvert fall tom for 2015 modeller...
Kan ikke være mange de har importert. Bildet var ment som et eksempel hvor trasige de ser utkjellv skrev:Dette eksempelet du trekker fram er faktisk en Yamaha Tricity 125. Denne er ikke godkjent for førerkortklasse B, her må man ha A1. Jeg kjenner ikke til hvor mange som er solgt av den i Norge i 2015, men importøren er i hvert fall tom for 2015 modeller...
Haha, nå har du fått passet ditt påskrevet FØR du evt- kjøper den AJAJ skrev:Retarder, rullestol, scooter-japper...
Javel...![]()
Har fortsatt sansen for denne tre-hjuls Yama'en, jeg!
Skal helt avgjort sjekkes ut nærmere om den tas inn hit til landet noengang!
Det sies at denne skal gå rett i strupen på BMW S1000R og siden man får BMW'en til rundt 180.000,- (uten de to pakkene) så bør den vel kanskje ikke legge seg enda høyere i pris?kjellv skrev:Nå ble jeg forvirret![]()
Hvor kommer denne prisen fra? Jeg har kikket over både e-posten min for de siste to ukene og Yamahas extranet for sikkerhets skyld, og jeg har i hvert fall ikke fått nye priser. Jeg aner ikke hvor denne prisen kommer fra, og ville tatt den med en stor klype salt. Som før sagt, det er sagt fra Yamaha at det skal ikke komme nye prislister før etter nyttår, og kommer det prisopplysninger før den tid pleier vi å få slikt på e-post samtidig alle forhandlerne.
Skeptisk, jeg tror den blir langt dyrere...
Hvis du går inn på Finn annonsen og går i beskrivelsen så står det "PRISEN KOMMER SENERE".kjellv skrev:Nå ble jeg forvirret![]()
Hvor kommer denne prisen fra? Jeg har kikket over både e-posten min for de siste to ukene og Yamahas extranet for sikkerhets skyld, og jeg har i hvert fall ikke fått nye priser. Jeg aner ikke hvor denne prisen kommer fra, og ville tatt den med en stor klype salt. Som før sagt, det er sagt fra Yamaha at det skal ikke komme nye prislister før etter nyttår, og kommer det prisopplysninger før den tid pleier vi å få slikt på e-post samtidig alle forhandlerne.
Skeptisk, jeg tror den blir langt dyrere...
Mest sannsynlig. Dette er så vidt jeg ser den første og eneste annonsen for MT-10. Disse forhandlerannonsene er ikke mulig å legge ut uten at det står en pris.jongsanim skrev:Står "PRISEN KOMMER SENERE" øverst i annonsen så de har vel bare lagt en pris de håper på...