Tullebukk

Du kommer vel aldri til å gå tilbake til Triumph, gjør du vel ?
Akurrat DET skal jeg være forsiktig med å svare på
Akkurat DET kan jeg med 100% sikkerhet stadfeste ikke skjer
Haha. Ove skal låne min, så da er er det kjørt :)
En middels fare for det ja....
Når det er sagt så har jeg kun EN liten torn i siden til Street Triple R eller Triumph og det er at jeg synes service intervallen angående hovedservice er noe kjapp. (Hver 20.000km) Dog kan man få tatt denne servic'en for halve prisen hos Roger i SVerige og tar jeg ikke feil så har vel kanskje han åpnet igjen nå?
Men blir dte en Triumph på meg ved neste korsvei så blir det evt. den NYE Street Triplen som kommer eller kanskje den NYE SPeed'en :-)å
KTM 1290 SUperDuke, Den nye KTM GT, står også høyt i kurs. Men prismessig så er det jaggu meg ikke mye som slår BMW'en.
Den koster ca. 200-lapper. Man har en 160HK'er og 1000cc. Man har ALT av elektronikk, inkludert varmeholker og cruise control. Service intervallene når det gjelder hovedservice er hver 30.000km. Ser for meg at verditapet er noe lavere også. Selv forsikringen koster meg kun 4.900,- pr. år. og den er faktisk rimeligere enn Street Triple og forsikre....

Men nå har jeg 10% mer bonus (75%) enn når jeg hadde Street'en.
Men allikevel så må jeg inrømme at jeg savner Street Triplen til tider. Jeg gleder meg til å ta en titt på sykkelen til Kalleklovn når han får den. Jeg håper også jeg får prøvesittet den når han får den. Du bor jo ikke langt unna meg Kalleklovn, så en liten prøvesitting og litt juging over en kaffekopp bør vel ikke by på de store problemene?