Dagens bilde
-
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
Re: Dagens bilde
Måtte barre prøvesitte litt i det kalde været, tenkte eg skulle vaske kjedet:-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Kjedevask er så absolutt undervurdert. personlig er dette den beste rekreasjonen jeg kan få når det kommer til vedlikehold av sykkelen. 

- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Det er en periode når nybakte foreldre synes rumpevask og bleieskift er innmari kjekt og trivelig. Men det går over...Bjerknez skrev:Kjedevask er så absolutt undervurdert. personlig er dette den beste rekreasjonen jeg kan få når det kommer til vedlikehold av sykkelen.

- Bjerknez
- Kontakt:
Haha, jeg synes all vedlikehold når det kommer til rengjøring og smøring er rekreasjon jeg da. Vertfall når det gjelder sykkelvask. :-)kjellv skrev:Det er en periode når nybakte foreldre synes rumpevask og bleieskift er innmari kjekt og trivelig. Men det går over...Bjerknez skrev:Kjedevask er så absolutt undervurdert. personlig er dette den beste rekreasjonen jeg kan få når det kommer til vedlikehold av sykkelen.
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
[video]https://www.youtube.com/watch?v=iPMjZCvIN3c[/video]poulet_cavalier skrev:Hva er det for no?hakhap skrev:
mispelled with autocorrect
- Bjerknez
- Kontakt:
Hmmm...
Man sitter oppreist som på en cruiser og har egenskapene til en streetfighter. Jeg ser poenget, men utseendet er noe jeg må bli vant til merker jeg...
Man sitter oppreist som på en cruiser og har egenskapene til en streetfighter. Jeg ser poenget, men utseendet er noe jeg må bli vant til merker jeg...
-
- Motorsykkelen din: 2016 Triumph Street Triple R
Syns det personlig så helt forferdelig ut å kjøre den der. Ikke engang til butikken tror jeg at jeg kunne fått til det 

2016 - Triumph Street Triple R ......
2015 - Yamaha MT07 3475km
Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362
2015 - Yamaha MT07 3475km
Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Er faktisk ganske enig :-). Dette med kjede er en av de grunnleggende tingene med MC og som det er 'kos' å vedlikeholde.Bjerknez skrev: Haha, jeg synes all vedlikehold når det kommer til rengjøring og smøring er rekreasjon jeg da. Vertfall når det gjelder sykkelvask. :-)
Men er samtidig fullt innforstått med at ikke alle mener det

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Jeg gleder meg i alle fall til første sesong med kardangAJ skrev:Er faktisk ganske enig :-). Dette med kjede er en av de grunnleggende tingene med MC og som det er 'kos' å vedlikeholde.Bjerknez skrev: Haha, jeg synes all vedlikehold når det kommer til rengjøring og smøring er rekreasjon jeg da. Vertfall når det gjelder sykkelvask. :-)
Men er samtidig fullt innforstått med at ikke alle mener det.

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Du har all grunn til å glede deg uavhengig av kjede, reim og kardang etter å ha misset en sesongkjellv skrev: Jeg gleder meg i alle fall til første sesong med kardang

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Kontakt:
Hadde jo kardang/reim på cruiseren jeg hadde og etter at jeg kjøpte Street Triple R så synes jeg ikke overgangen til kjededrift med tanke på vedlikehold var noe negativt. Tenker ikke på det i hele tatt. Generelt sett så vasker jeg sykkelen ca. en gang i uken skikkelig og det tar meg 5 minutter og vaske rent kjede med parafin samt ett minutt og smøre opp
Jeg er ikke motstander av reim/kardang, men jeg har heller ikke noen problem med kjede. Er vertfall ikke avgjørende for sykkelvalget for min del

Jeg er ikke motstander av reim/kardang, men jeg har heller ikke noen problem med kjede. Er vertfall ikke avgjørende for sykkelvalget for min del

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Ikke jeg hellerBjerknez skrev: Jeg er ikke motstander av reim/kardang, men jeg har heller ikke noen problem med kjede. Er vertfall ikke avgjørende for sykkelvalget for min del

Men en meningsutveksling om de forskjellige drivverksløsningene må gjerne tas opp igjen i denne tråden...

-
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada 620

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada 620
Nei dessverre, tatt i september. Idag har jeg måka 30cm snø.