Sitter og leker meg litt. Planen er jo en europatur i sommer...
Fra Kiel til Kiel inneholder denne ruten 3279km.
Punkt 2 - Grossglockner
Punkt 3-5 - Nord Slovenia
Punkt 7-9 - Bla. Passo Delle Erbe (Würzjoch) og Passo Gardena som går fra 9 og opp igjen til 7 som ikke er merket opp.
Punkt 14 - Nederst på Gardasjøen. Derfra og ca 16mil sørover i Italia til Bologna så ligger bl.a. Ducati museum. Før Bologna, i Modena ligger både Ferrari og Lamborghini museum. Kan jo være en kjekk dag med utflukt hvis vi bestemmer oss for og bli noen dager rundt sjøen evt.
Punkt 15 - Comosjøen. Muligheter og stoppe på Monzabanen og glane litt før man lander der også.
Punkt 16 - Bormio og da vet vel de fleste hvor ferden går derfra

og så inn i Tyskland.
Ikke noe som er fastslått da det gjelder ruta, ei heller detaljert ned til minste vei, overnattinger o.l. men er da et utgangspunkt

Har også laget noen ruter til der vi kan kjøre ned den franske riviera til Monaco, så inn igjen i Italia til Sveits og ta med en del pass der bl.a og så inn i Sør Tyskland.. Mange muligheter her. En ting er sikkert og det blir ikke noe stress fra min side om og rekke "alt" på en tur. Må grave ny vannledning og greier i sommer, noe som gikk hardt utover feriebudsjettet mitt så mest sannsynlig blir det nok en tur rundt en distanse som detta.