
Jeg har håndbeskytter på Speed'n min så bar-ends er utelukket. Men har bestillt meg noen frekke Rizoma speil, som nok vil løfte sykkelen noen ekstra hakk.
De orginale speilene på Streetn er ikke noe særlig, så et bytte var nok ikke så dumt

Høres bra ut, enig i at de originale ikke er spesielt penekalleklovn skrev: Jeg er veldig fornøyd med de. Fungerer overraskende godt. Det er jo vanesak merker jeg, men angrer ikke ett sekund. Anbefales sterkt å kjøpe nye barend mirrors. De fleste gjør det på disse syklene da flere enn jeg mener de orginale faktisk er det ene store minuset.
Takk for det Olav K. Speilene kjøpte jeg på ebay: http://www.ebay.com/itm/CNC-Aluminum-Ax ... AL&vxp=mtrOlav K skrev:Skikkelig fin den hvite Street'n din altsåog de bar-end speila var skikkelig fine. Hvor har du kjøpt dem?
Jeg har håndbeskytter på Speed'n min så bar-ends er utelukket. Men har bestillt meg noen frekke Rizoma speil, som nok vil løfte sykkelen noen ekstra hakk.
De orginale speilene på Streetn er ikke noe særlig, så et bytte var nok ikke så dumt
Hvor i verden du holder til så får tatt kjøretimer på denne tiden av året?Bjarne89 skrev:Har vel bestemt meg for at jeg vil ha en sånn:) spørs bare om jeg klarer og finne et bra eksemplar av dem på Finn:) håper det dukker opp noen der snart. Klør i finga etter og få kjøpt en nå:) hvertfall etter at jeg hadde første kjøretime i går:)
Jeg holder til i Oslo. Funnet en kjøreskole som har en innendørs hall. Så jeg fikk begynt på de kjøregårds øvelsene nå. Så når våren kommer så må jeg ta trafikk biten og banekurset.SverreOlsen skrev:Hvor i verden du holder til så får tatt kjøretimer på denne tiden av året?Bjarne89 skrev:Har vel bestemt meg for at jeg vil ha en sånn:) spørs bare om jeg klarer og finne et bra eksemplar av dem på Finn:) håper det dukker opp noen der snart. Klør i finga etter og få kjøpt en nå:) hvertfall etter at jeg hadde første kjøretime i går:)kjøreskolen i 2010 når eg tok lett mc starta ikke opp før mai
Takk:) håper jeg klarer den og atSverreOlsen skrev:Kjørelæreren mente det var for kaldt når det var undet 10 grader. Glad eg er ferdi med lappen ihvertfall :-) Du får ha lykke til med lappen da Bjarne!
Mange takk AJ for rask respons. Får se hva jeg finner på linken du gav meg. Kanskje jeg skal bestille allerede i kveld :)AJ skrev:Har erfaring med Pipercross, som fungerte helt fint på Triumph Tiger 1050'en min i sin tid.
Ga løfter om effektøkning uten at jeg kan si jeg merket noe av det...
Ble nysgjerrig på MWR og prøvde dette på Stelvio'en
http://www.racingairfilters.eu/?ids=kop3/sub12
Men det var BMC luftfilter jeg endte opp med. Veldig enkelt å vedlikeholde siden det ikke skal oljes, kun blåses grundig rent før det er klart til bruk igjen.
http://www.bmcairfilters.com
Alle produsentene lover mer effekt. Men tror ikke akkurat det bør vektlegges i særlig grad...
Nevner til slutt at jeg har droppet "effektfilter" på KTM'en.
Sjekk bestemmelsene i garantivilkårene først da, så du ikke står garantiløs pga dette.kalleklovn skrev:Da har jeg lest litt om forskjellige luftfiltre, og ser at flere sier at K&N filtre gir mer luft til motoren og mer ytelse. 3-5hk ekstra :) Noen som har erfaring med dette? Jeg betaler gledelig 500kr for 5hk. Da er jeg nok nærmere 112-115hk sammen med effektanlegget :)
Har funnet noe her, kan også fåes kjøpt på Ebay. Finner ingen norske nettbutikker som selger disse.
http://www.knfilters.com/air_filter/tri ... riple.aspx
Feilinfo fra meg, dessverre.kalleklovn skrev:
Mange takk AJ for rask respons. Får se hva jeg finner på linken du gav meg. Kanskje jeg skal bestille allerede i kveld :)
Passer denne til min: http://www.bmcairfilters.com/eng/standa ... 4/1206/art
Er vel ingen forskjell fra 2013-2016 modellen etter hva jeg vet.