Forøvrig tror jeg denne er mer bil for HG:

Estetisk vakker og full av sjarm.
Dessuten kjøreegenskaper som grenser til det svært spennende:

Jalmar skrev:Tok et par av de tablettene etter en litt utagerende druevannskveld, og det blei ganske interessant. Så det har jeg slutta med. Måtte henge opp igjen ei lampe på veggen som ramla ned, og sovna i stolen i stua når jeg egentlig trodde jeg lå i senga osv osv...
Intruder skrev:Ang. vinterbiler,husker for noen år siden jeg så ei helt isdekket vw-boble i gata her,
og gjennom en liten isfri flekk i frontruta så jeg-----sognepresten.![]()
![]()
![]()
Starta dagen med å måke gården vår så vi fikk ut bilene så vi kom oss på jobb. Kom jo selvsagt bra forsinka på jobb. Det snør enda og må nok måke når jeg kommer hjem kl. 15 FØR jeg i det hele tatt får begynt på akevitenJalmar skrev:Så var det julaften. Og i dag våknet jeg av lyden fra nabolagets mange snøfresere påå fullt turtall. Og da visste jeg at jeg ikke behøvde å bekymre meg for hva denne dagen ville måtte brukes til.![]()
Først 2-3 timer snømåking, og så 2-3 timer med trafikk-kaos for å få utplassert lykter på de forskjellige gravene. Og hvis kneet holder gjennom dette, så skal jeg slenge i meg julemiddagen og fortsette måkingen tror jeg.![]()
Men det er fin mosjon med snømåking da. Får surre på ekstra bandasje rundt kneet og satse på at moro-tablettene gir julefeiringen et ekstra piff.