SneakyOwl log - MV F3 800 RC

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Snikendeugle »

Bjerknez skrev:Alt kommer vel ann på hva man er vant med fra før. Nå er jo du vant til 690 Duke så en liiiten nedtur rent motormessig må det jo være, men det kan jo hende sykkeltypen du har nå trigger deg mer. Hovedsaken er jo vertfall at man har den sykkelen man trivest best på :)

Nå hadde ikke jeg orket mer enn 3mnd. på en MT07 heller slik ståa er i dag, men for to år siden hadde den nok vert et spennende alternativ. Alt avhenger som sagt av hva vi er vant til og hva man forventer av sykkelen. :thumleft
Hva man forventer er nok det viktigste ja. Jeg kjøpte sykkelen for å ha et leketøy som jeg kan kjøre fort i svinger med, ikke en motorveispiser :) Og så langt så byr den opp til forventningene.

Selv om de fleste sikkert syns det blir veldig rart å gå ned i motorstørrelse med tanke på kraft, så tror jeg nok de fortsatt hadde hatt det gøy på en liten sykkel ;)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Bosted: Ås

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av cevillan »

Nå er vel motorkarakteristikk vel så viktig som kubikk. Og jeg tror nok de færreste her inne er så sykt bra å kjøre at man har "makset" ut sykkelen sin. Tror nok de som kjører KTM 390-cup kan kjøre sirkler rundt en hobbymotorsyklist med 1000 kubikk mellom beina... Foreløpig har jeg mer gøy med en 690 enn jeg hadde med en 1290 SuperDuke i løpet av et par tusen km i USA i vinter. Rett og slett fordi jeg ikke er dyktig nok til å ta ut potensialet. Å kjøpe for stor sykkel bare fordi man har råd, slår også ut i ulykkesstatistikken der snittalderen har økt drastisk de siste år.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Bjerknez »

cevillan skrev:Nå er vel motorkarakteristikk vel så viktig som kubikk. Og jeg tror nok de færreste her inne er så sykt bra å kjøre at man har "makset" ut sykkelen sin. Tror nok de som kjører KTM 390-cup kan kjøre sirkler rundt en hobbymotorsyklist med 1000 kubikk mellom beina... Foreløpig har jeg mer gøy med en 690 enn jeg hadde med en 1290 SuperDuke i løpet av et par tusen km i USA i vinter. Rett og slett fordi jeg ikke er dyktig nok til å ta ut potensialet. Å kjøpe for stor sykkel bare fordi man har råd, slår også ut i ulykkesstatistikken der snittalderen har økt drastisk de siste år.
Til dels enig med deg, men ikke helt. Er jo uansett irrelevant og sammenligne en proff 390 kjører med en amatør en på en 1000ccm. Man må jo sammenligne med like gode sjåfører på samme bane.

Man kan utvilsomt ha det gøy med en 390 også. Man velger baner/områder som passer sitt kjøremønster og sin sykkel best. På en grusbane hadde jeg blitt gruset av en moped, på en cross bane hadde jeg blitt gruset med en 50cc motard etc.

Man kan jo fint dra på tur med mindre motoriserte sykler også, men på motorvei og i hastigheter over 80-90km/t blir mindre motoriserte sykler ganske slitsomme og kjøre med tanke på turtall og mangel på drag vedrørende forbikjøringer etc.

Bare man har den sykkelen man selv liker best så er jo det det viktigste, uavhengig om det er en 125ccm scooter eller en 1290 SuperDuke etc.

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Bosted: Ås

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av cevillan »

Poenget er at du pratet om gå ned i effekt som en nedtur. Og at det derfor er en korrelasjon mellom kubikk og... kjøreglede? Mitt poeng at det kan være motstatt. Og at man kan utvikle seg bedre som fører (og det er vel litt av poenget) med å gjøre nettopp dette. Min påstand er at velstående nordmenn kjøper sykler de aldri klarer å ta ut potensialet i, og hadde blitt bedre og raskere med å hente ut noe mer på "sitt nivå". Men det er vel rik manns rett, men det betyr ikke at man kjøper seg cred og kunnskap. Jeg står på ski 30 dager i året, og ser samme trend i heiskøen.

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Snikendeugle »

Bjerknez skrev: Man kan jo fint dra på tur med mindre motoriserte sykler også, men på motorvei og i hastigheter over 80-90km/t blir mindre motoriserte sykler ganske slitsomme og kjøre med tanke på turtall og mangel på drag vedrørende forbikjøringer etc.

.
Der må jeg bare skyte inn at 80-90km/t er ingenting for sykkelen å holde tritt med eller å akselerere videre opp fra. Det er værre når det går over 130, da tar det litt lenger tid å dra den opp (litt over 170 maks)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Bjerknez »

cevillan skrev:Poenget er at du pratet om gå ned i effekt som en nedtur. Og at det derfor er en korrelasjon mellom kubikk og... kjøreglede? Mitt poeng at det kan være motstatt. Og at man kan utvikle seg bedre som fører (og det er vel litt av poenget) med å gjøre nettopp dette. Min påstand er at velstående nordmenn kjøper sykler de aldri klarer å ta ut potensialet i, og hadde blitt bedre og raskere med å hente ut noe mer på "sitt nivå". Men det er vel rik manns rett, men det betyr ikke at man kjøper seg cred og kunnskap. Jeg står på ski 30 dager i året, og ser samme trend i heiskøen.
Kjøreglede kan komme av mange ting. Først og fremst fordi man liker å dra på tur, men det at man liker sykkelen man kjører kommer nok på en god andreplass.

Ja... For MEG så er det viltig å ha litt skremmende drag i sykkelen. Uavhengig om det er 1000ccm eller ei. Men det er en del andre ting som spiller inn også. Men er enig med deg at selv om jeg har en S1000R så betyr ikke det at jeg kommer først rundt på en bane. Men det betyr at jeg kan frembringe den litt skremmende følelsen inni mellom. Å det er jeg nok villig til å gi noen lapper for. Ja, vi nordmenn har det godt. Vertfall de fleste av oss. :thumleft

Brukeravatar
Blaamand
Innlegg: 221
Registrert: 30 mai 2015, 12:16
Motorsykkelen din: Husqvarna FE 501 '15 KTM 250 EXC 2t 2015
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Blaamand »

Bjerknez skrev:
Ja... For MEG så er det viltig å ha litt skremmende drag i sykkelen.
Prøvde en KTM 500 exc her om dagen. Den hadde skremmende drag, og en vanvittig fun faktor. Såpass bra faktisk at jeg vurderer å selge 690'n og "nedgradere"
BRAAAAAP! :mc1

Brukeravatar
HeHy
Innlegg: 508
Registrert: 07 okt 2015, 16:05
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
Bosted: Kristiansand

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av HeHy »

Blaamand skrev:
Bjerknez skrev:
Ja... For MEG så er det viltig å ha litt skremmende drag i sykkelen.
Prøvde en KTM 500 exc her om dagen. Den hadde skremmende drag, og en vanvittig fun faktor. Såpass bra faktisk at jeg vurderer å selge 690'n og "nedgradere"
Bare husk serviceintervaller på 20 timer...

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Bjerknez »

Blaamand skrev:
Bjerknez skrev:
Ja... For MEG så er det viltig å ha litt skremmende drag i sykkelen.
Prøvde en KTM 500 exc her om dagen. Den hadde skremmende drag, og en vanvittig fun faktor. Såpass bra faktisk at jeg vurderer å selge 690'n og "nedgradere"
Good for you :thumleft

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Bosted: Ås

Re: RE: Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av cevillan »

Bjerknez skrev:
cevillan skrev:Poenget er at du pratet om gå ned i effekt som en nedtur. Og at det derfor er en korrelasjon mellom kubikk og... kjøreglede? Mitt poeng at det kan være motstatt. Og at man kan utvikle seg bedre som fører (og det er vel litt av poenget) med å gjøre nettopp dette. Min påstand er at velstående nordmenn kjøper sykler de aldri klarer å ta ut potensialet i, og hadde blitt bedre og raskere med å hente ut noe mer på "sitt nivå". Men det er vel rik manns rett, men det betyr ikke at man kjøper seg cred og kunnskap. Jeg står på ski 30 dager i året, og ser samme trend i heiskøen.
Kjøreglede kan komme av mange ting. Først og fremst fordi man liker å dra på tur, men det at man liker sykkelen man kjører kommer nok på en god andreplass.

Ja... For MEG så er det viltig å ha litt skremmende drag i sykkelen. Uavhengig om det er 1000ccm eller ei. Men det er en del andre ting som spiller inn også. Men er enig med deg at selv om jeg har en S1000R så betyr ikke det at jeg kommer først rundt på en bane. Men det betyr at jeg kan frembringe den litt skremmende følelsen inni mellom. Å det er jeg nok villig til å gi noen lapper for. Ja, vi nordmenn har det godt. Vertfall de fleste av oss. :thumleft
Selv liker jeg å unngå skremmende følelser når jeg kjører sykkel. Prøver heller å oppnå mestringsfølelse og harmoni med det jeg til enhver tid har mellom beina Bilde Men forstår fullt ut valget ditt hvis det er det du søker. Har aldri vært spesielt interessert i hva som går raskest rett frem, verken når det gjelde bil, mc eller ski.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Bjerknez »

Men for å oppnå mestringsfølelse så må man vel presse seg selv litt? Man mestrer jo ikke noe hvis målet er å gjøre noe man allerede er flink til liksom. Er vel derfor de fleste av oss blir "vant" til kreftene i syklene og vil ha noe som er litt råere?

Jeg anser vel meg selv som ganske midt på treet når det kommer til å kjøre sykkel. Ikke er jeg best på noe og ei heller er jeg helt rævva på noe. Bortsett fra å kjøre på grus. Det har aldri appellert til meg i det hele tatt. Hadde det gjort det så hadde jeg nok valgt en mer egnet sykkel til dette.

Husk at selv om BMW'en er god når det kommer til akselerasjon rett frem så går det faktisk ann å svinge med den også. Der har mestringsfølelsen min steget relativt gradvis siden jeg fikk lappen på tung. Men "vinner" man på sletta, så har man mer å gå på i svingen :)

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Bosted: Ås

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av cevillan »

Du tror ikke du kunne presset dine kunnskaper på en 390?? Da er du sykt god å kjøre sykkel! Det var litt av poenget med å sammenligne med KTM 390-cup. Det er vel ingen av de som ikke kunne tatt steget til 690, 750, 1000 osv uten å gruse deg i teknikk. Likevel kjører de 390... Men det er klart, hvis målet er å kjøre på tomgang gjennom et eller annet tettsted og spise kebab med de lokale, er det klart en 1000 kubikker kan virke imponerende. At det er en sammenheng mellom det og "skills" er det imidlertid ikke.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Bjerknez »

Joda, man kan så absolutt presset kunnskapene mine på en 390 også, men hvorfor ikke teste de samme kunskapene på en 1000ccm? Da har jeg i tillegg mulighet til å kose meg litt på slettene, samt kjøre en og annen transportetappe uten å føle at stemplene passerer gjennom salen...

Jeg ser du prøver å dra dette over på "se jeg er best" stadiet, men man trenger da vel ikke være flinkest selv om man kjører en 1000ccm.? Jeg liker å kjøre noe som overgår mine ferdigheter med god margin. Rett og slett fordi jeg synes det er tøft, og fordi jeg har råd til det :thumleft

Akkurat som om jeg sikkert hadde kjøpt meg en fabrikkny BMW M6 også hvis jeg hadde driti penger, samt en MC henger jeg kunne hatt sykkelen på.

KevinmsR6
Innlegg: 832
Registrert: 06 jun 2016, 10:23
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av KevinmsR6 »

Bjerknez skrev:Joda, man kan så absolutt presset kunnskapene mine på en 390 også, men hvorfor ikke teste de samme kunskapene på en 1000ccm? Da har jeg i tillegg mulighet til å kose meg litt på slettene, samt kjøre en og annen transportetappe uten å føle at stemplene passerer gjennom salen...

Jeg ser du prøver å dra dette over på "se jeg er best" stadiet, men man trenger da vel ikke være flinkest selv om man kjører en 1000ccm.? Jeg liker å kjøre noe som overgår mine ferdigheter med god margin. Rett og slett fordi jeg synes det er tøft, og fordi jeg har råd til det :thumleft

Akkurat som om jeg sikkert hadde kjøpt meg en fabrikkny BMW M6 også hvis jeg hadde driti penger, samt en MC henger jeg kunne hatt sykkelen på.
Deler din tanke gang bjerknez :)
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. :lol

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av mortenolb »

cevillan skrev:Og at man kan utvikle seg bedre som fører (og det er vel litt av poenget) med å gjøre nettopp dette. Min påstand er at velstående nordmenn kjøper sykler de aldri klarer å ta ut potensialet i, og hadde blitt bedre og raskere med å hente ut noe mer på "sitt nivå"..

Dette er faktisk eneste grunnen til at jeg er glad jeg ikke har råd til å oppgradere ennå. Jeg har vel til en viss grad dratt ut det potensialet denne sykkelen kan gjøre på vanlig vei, uten at det er meninga å høres sykt cocky ut.. Håper jeg får tatt den med på bane noen dager neste år også, for å virkelig teste den. Etter det så er det både mye diggere og litt tryggere å ta steget videre opp. :redface

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Snikendeugle »

Fin tråd som sammenligner tilsvarende tunede KTM RC390 vs Yamaha R3

http://www.rc390-forum.com/forum/ktm-rc ... sults.html

Rød: KTM
Blå: Yamaha.

Resultatet er vel forsåvidt å forvente fra en énsylindret motor mot en tosylindret på ca. samme størrelse. KTM'en scorer ikke råbra på de droppene i kraft langs hele dragen..
Bilde
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Snikendeugle »

Det er farlig med trege dager på kontoret. Da blir det ofte litt sikling på nye mc deler...
Jeg har vært litt på gjerdet om jeg skulle investert mye kroner i RC390 sykkelen min, men har blitt mer og mer glad i sykkelen nå, så jeg tror jeg har gjort meg opp en mening om å gønne på med snæcks i løpet av vinteren/våren 2017.

Ønskelisten under er nok et "long shot". Litt teit å bruke så mye penger på denne sykkelen egentlig, men det er nå lov å drømme... :)


Liste fra Hard Racing:
Bilde

Liste fra MNNTHBX.com:
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kosmetisk fra Formula390.com (dette kommer nok i så fall sist om det i det hele tatt blir aktuelt. Litt pricy):

Mangler litt forskjellig som ikke er på nettsiden deres nå, men planen er i hvert fall hvit tank i tillegg og lakkere originale fronten hvit (fra sort).

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kåpedelene over er noe av det samme som er brukt på denne RC390'en:
Bilde
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Bosted: Trondheim

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av JK95 »

Steiki hakki helvette!!! Du kan umulig være helt god! :P Samtidig skulle jeg gjerne gjort mange mods på min egen sykkel om den ikke skulle selges snart, så kan ikke si annet enn slå til og pøs på med bilder!

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Snikendeugle »

Dette er jo halve moroa med sykkel :))

Eksosvalget blir nok ikke den Werkes USA underbody eksosen som er i listen nå, men sannsynligvis en Arrow Thunder Titanium /m Carbon cap som er en bra miks mellom ytelse, utseende og pris. Akrapovic'en koster fort 2-3k mer uten å gi noe mer eller mindre sammenlignet med Arrow eksosen.

Bilde

Det som er kult med Werkes USA eksosen er at den beholder underbody eksos og standard RC390 look (opp til 2015 i hvert fall), noe som er en stor fordel for utseendet og at ikke noe av eksosen vil treffe bakken ved evt. fall.
Det kjipe er at den visstnok er litt _for_ bråkete og gir ikke spesielt med ytelse fordi eksosen blir for kort.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Bosted: Trondheim

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av JK95 »

Det har du helt rett i! :twothumbs: Digger hvordan du legger tid i å planlegge dette, skal følge med så godt jeg klarer! :yeyeye Har en kompis som planlegger en KTM 500 EXC motor i sin Ninja 250, synes det også er morsomt, de blir jo regelrett lommeraketter :twisted

Brukeravatar
Royal
Innlegg: 304
Registrert: 12 mar 2016, 10:00
Motorsykkelen din: Husqvarna 701 Supermoto 2016

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Royal »

Jeg synes RC modellene fra KTM er fryktelig pene. Jeg er kanskje den eneste, men jeg synes de frontlyktene passer godt inn i kåpene.

Hvordan er de å kjøre med tanke på singel sylinder? Jeg har jo hørt at av 250-400 klassen så topper RC'ene listene.

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Snikendeugle »

JK95 skrev:Det har du helt rett i! :twothumbs: Digger hvordan du legger tid i å planlegge dette, skal følge med så godt jeg klarer! :yeyeye Har en kompis som planlegger en KTM 500 EXC motor i sin Ninja 250, synes det også er morsomt, de blir jo regelrett lommeraketter :twisted
:D
Be kompisen din lage en workshop tråd! Høres ut som om noe som hadde vært fett å sett underveis! Frykter kanskje at det blir et vedlikeholdshelvette med de serviceintervallene som en EXC motor har?
Royal skrev:Jeg synes RC modellene fra KTM er fryktelig pene. Jeg er kanskje den eneste, men jeg synes de frontlyktene passer godt inn i kåpene.

Hvordan er de å kjøre med tanke på singel sylinder? Jeg har jo hørt at av 250-400 klassen så topper RC'ene listene.
Helt enig. Utseendet er helt på topp. Ganske uvirkelig egentlig for en så billig sykkel men som alikevel er og ser langt mer moderne ut enn konkurransen.
Helt supre å kjøre synes jeg i hvert fall. Null problem å holde følge med "store" sykler på svingete veier. Det er alltid gøy å bli spurt om det er en lett-sykkel, noe det forsåvidt kunne vært. 125 versjonen er jo identisk i utformingen.

Gleder meg til å få utstyrt med nye gafler og demper bak for å se hvor stor bedring det gir. Det er mange som snakker ned på de orignale demperne på RC390 forumene, men dette er jo da mest i en racing-setting og ikke gatekjøring.

Nå kommer jo Honda med sin CBR250RR som ser hakket vassere og moderne ut enn 99% andre lav-kubbikssykler fra Japanske produsenter. Først NÅ kommer de med opp-ned-gafler... Om det kommer en CBR350RR også så tror jeg KTM kommer til å merke litt på presset.
Men så lenge KTM fortsetter med singel-sylinder galskapen sin ( :P ) så tviler jeg at noen konkurrenter kommer nærme med tanke på vekt/ytelse i denne klassen.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=gkQBMkvjcHI[/video]
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Snikendeugle »

Og joa, de går ganske greit med riktig fører :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=x925xccO9wc[/video]
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Bosted: Trondheim

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av JK95 »

Planen blir nok å ha ninjaen som banekjøretøy, så han overlever nok :P

Reodor Felgen
Innlegg: 266
Registrert: 22 aug 2014, 11:09
Motorsykkelen din: Gsxr 400

Re: SneakyOwl log - KTM RC390 in tha hooouse

Legg inn av Reodor Felgen »

Bjerknez skrev:Joda, man kan så absolutt presset kunnskapene mine på en 390 også, men hvorfor ikke teste de samme kunskapene på en 1000ccm? Da har jeg i tillegg mulighet til å kose meg litt på slettene, samt kjøre en og annen transportetappe uten å føle at stemplene passerer gjennom salen...

Jeg ser du prøver å dra dette over på "se jeg er best" stadiet, men man trenger da vel ikke være flinkest selv om man kjører en 1000ccm.? Jeg liker å kjøre noe som overgår mine ferdigheter med god margin. Rett og slett fordi jeg synes det er tøft, og fordi jeg har råd til det :thumleft

Akkurat som om jeg sikkert hadde kjøpt meg en fabrikkny BMW M6 også hvis jeg hadde driti penger, samt en MC henger jeg kunne hatt sykkelen på.
Det blir fort vekk til at man ikke gjør det.

Ser bare de gangene jeg kjører bil på nordmørsveier, planlegger mye mindre med egen bil som har diverse hop-ups og costum map kontra de gangene jeg kjører samboers Kia Picanto 1.0L

Svar