JK95 skrev:Det har du helt rett i!

Digger hvordan du legger tid i å planlegge dette, skal følge med så godt jeg klarer!

Har en kompis som planlegger en KTM 500 EXC motor i sin Ninja 250, synes det også er morsomt, de blir jo regelrett lommeraketter

Be kompisen din lage en workshop tråd! Høres ut som om noe som hadde vært fett å sett underveis! Frykter kanskje at det blir et vedlikeholdshelvette med de serviceintervallene som en EXC motor har?
Royal skrev:Jeg synes RC modellene fra KTM er fryktelig pene. Jeg er kanskje den eneste, men jeg synes de frontlyktene passer godt inn i kåpene.
Hvordan er de å kjøre med tanke på singel sylinder? Jeg har jo hørt at av 250-400 klassen så topper RC'ene listene.
Helt enig. Utseendet er helt på topp. Ganske uvirkelig egentlig for en så billig sykkel men som alikevel er og ser langt mer moderne ut enn konkurransen.
Helt supre å kjøre synes jeg i hvert fall. Null problem å holde følge med "store" sykler på svingete veier. Det er alltid gøy å bli spurt om det er en lett-sykkel, noe det forsåvidt kunne vært. 125 versjonen er jo identisk i utformingen.
Gleder meg til å få utstyrt med nye gafler og demper bak for å se hvor stor bedring det gir. Det er mange som snakker ned på de orignale demperne på RC390 forumene, men dette er jo da mest i en racing-setting og ikke gatekjøring.
Nå kommer jo Honda med sin CBR250RR som ser hakket vassere og moderne ut enn 99% andre lav-kubbikssykler fra Japanske produsenter. Først NÅ kommer de med opp-ned-gafler... Om det kommer en CBR350RR også så tror jeg KTM kommer til å merke litt på presset.
Men så lenge KTM fortsetter med singel-sylinder galskapen sin (

) så tviler jeg at noen konkurrenter kommer nærme med tanke på vekt/ytelse i denne klassen.
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=gkQBMkvjcHI[/video]