45316 skrev:Det vet jeg ikke, men vil anbefale MC partner. De har alltid vært ryddige og serviceminded ovenfor meg.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
De står øverst på min liste her i nærområdet hvertfall!
Vært hjemme en tur hos opphavet for å skru og vaske knallerten. Har ikke vann i bakgården her jeg bor, så det går gjerne litt for lenge mellom den vaskes.
Hadde et par speil og et luftfilter liggende som jeg fikk da jeg kjøpte sykkelen, så det var målet. Speilene hadde Rizoma-looken, så gleda meg til å teste.
Dessverre hadde undertegnede tatt for mye Møllers tran.
Luftfilteret viste seg å være et originalt Honda-filter, og det jeg hadde stående i sykkelen var fra K&N. Inspiserte K&N-filteret, og det var i god stand, så gadd ikke bruke det nye. Ikke bromma den like kult med Honda-filteret heller.
I tillegg fikk jeg omsider montert det billig-intercomet jeg hadde bestilt. Det ble mye knoting før det satt, og selv da ble det ikke prima. Det funka forsåvidt greit forøvrig. Ikke veldig behagelig, men jeg skal nok få tilpasset den hjelmen etterhvert.
Deretter ble det en snartur med min faste kjørekompis før turen gikk videre inn til Oslo igjen. Fikk prøve R6en hans, og det var litt av en opplevelse. Det var som natt og dag fra min Honda. Satt kjemperart og ubehagelig. Den var ikke like leken som Horneten, men fader som den gikk! Ganske rått til å være kun 600cc! Superfølsom clutch og veldig tight girkasse. Ikke helt som foot in a bucket-kassa på Hondaen