Flott å få belyst alle sider av sakenTGR skrev:Mener ikke å negge, men å fylle litt på i vektskåla her. Balansere det litt. :)

Flott å få belyst alle sider av sakenTGR skrev:Mener ikke å negge, men å fylle litt på i vektskåla her. Balansere det litt. :)
Kjøpte denne i går og ble overrasket over at den kun har ett varmepunkt(?) Midt på ryggen. Trodde den skulle ha felter/tråder langs kroppen. Kan jo hende at oppvarming av ryggraden er effektivt, ikke vet jeg.kvase. skrev:varmejakke
http://www.biltema.no/no/Bygg/Arbeidskl ... 000037249/
Tracer700 ville nok fungert bra, men i Yamahaverden vil jeg kanskje heller anbefalt en XT660x, eller kanskje heller en XT660R som vintersykkel. R har større framhjul og smalere bakjul, og dette kan være en stor fordel på vinterføre. Den har også knastedekk, disse kan du sette inn skrupigger i.TGR skrev:
Uansett, jeg ville ha kjøpt en brukt sykkel, som ikke gir deg betydelige avskrivinger, og som vil forverres ut over normalt på en ny sykkel.
Bjerknez har også et godt poeng over her. Skaff deg en sykkel som er relativt lett i vekt, lettkjørt, og ikke for høy. Sjøl ville jeg tenkt i retning eldre BMW 650, Transalp eller lignende, til dette formålet.
Happy hunting
Virker jo svært overbevisende dette da :)supersic skrev:[video]https://www.youtube.com/watch?v=cwYeC2Lwzz0[/video]
Joda. Men jeg leste litt om det her, i tillegg.... http://allyearbiker.co.uk/featured/test-feature-2/Bjerknez skrev:I utgangspunktet ja. Men slike videoer er veldig enkle og jukse med så jeg ville tatt det med en klype salt. Men at det funker gjør det sikkert :)
Denne rust blockeren har jeg også lyst til å prøve.jongsanim skrev:Bestilte en boks med xcf i går (på grunn av denne tråden), men får vel ikke testet det skikkelig før neste sesong.
Skal ta en skikkelig overgang av sykkelen i år etter en vintersesong med sporadisk acf-50 bruk
Googlet bare og fant en på ebay. Mad4bikes tror jeg han het.. Ble ca 200-250 kr for en sprayboks.AJ skrev:Denne rust blockeren har jeg også lyst til å prøve.jongsanim skrev:Bestilte en boks med xcf i går (på grunn av denne tråden), men får vel ikke testet det skikkelig før neste sesong.
Skal ta en skikkelig overgang av sykkelen i år etter en vintersesong med sporadisk acf-50 bruk
Hvor bestilte du den fra?
Norsk selger/forhandler?
Tror du må oppgradere dine erfaringer med snescooter--- 2-6 timer er normalt - opptil 25 gr minus er normalt - fart fra 80-140 er normalt...Langbein skrev: 25 feb 2017, 16:58 Angående kulden kan det godt hende jeg er godtroende, men jeg tenker i utgangspunktet at det lar seg gjøre med gode klær og vindbeskyttelse på sykkelen. Noen reiser tross alt på snøskuterturer i mange minusgrader. Riktig nok kanskje ikke i 6 timer og i lavere hastigheter.