2500 dollar + eventuelle avgifter, så kan jo balle på seg etterhvertBjerknez skrev: 08 mar 2017, 19:04Det er en dårlig ide tror jeg. Blir som å sikle på en Cayenne Turbo for så og kjøpe seg en Cayenne (uten turbo) det vil alltid ligge å ulme i bakhodet at du kunne hatt storebroren :)supersic skrev: 08 mar 2017, 17:08 Ahh vurderer denne selv, please snakk om noe annet, hadde egentlig bestemt meg for å vente på 790 å se hvordan den var først
Hvis jeg evt går for denne en gang så må det vertfall bli med en softere sal, titanium annlegg og quickshifter opp og ned. Hva som er standard og ikke vet jeg ikke.
Men den blir kostbar ja. Titaniumannlegget har jeg hørt er dyrt?
Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
- supersic
- Innlegg: 458
- Registrert: 31 jan 2016, 14:54
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
- Bosted: Skedsmokorset
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Hørte det kostet 25k for fullannlegget. Klarer nok ikke helt og rettferdigjøre det... :)
Men akra er jo selvfølge :)
Men akra er jo selvfølge :)
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Det er noen som sier denne er litt "tammere" enn den forrige modellen, men det tror jeg ikke er så veldig merkbart.Bjerknez skrev: 08 mar 2017, 07:51
Men det jeg lurer på er om noen kan gi meg noen headups med denne sykkelen.
1. Hva er Service intervallene?
2. Hvor ofte er det hovedservice inkludert ventiljustering?
3. Noen svakheter jeg bør være oppmerksom på?
4. Er det noe som bør tenkes på av ekstrautstyr som er must have?
5. Er forsikringen gunstig for en med full bonus, i beste alder med parkering i garasje langt ute på landet?
6. Noen som har erfaring med Spinnin Wheels i Mysen? God service?
Kom gjerne med litt info hvis du eier en slik![]()
Mye av elektronikken på den nye sykkelen gjør nok dette til en artigere sykkel å kjøre. Den ser jo også litt mer aggressiv ut :)
Når det kommer til dine spørsmål så kan jeg svare utifra mine erfaringer og 55.000km på forrige modell.
1 - Serviceintervall er på 15.000km
Jeg byttet olje og filter en gang midt imellom hver service ( 7500km )
2 - Hovedservice med ventilsjekk/justering er på 30.000km
Denne tok jeg i Tyskland i nærheten av en plass som heter " Oldenburg in Holstein "
3 - Av svakheter på forrige modell så var det slark i bakhjul, oljelekkasjer fra clutchdeksel, og lokk/cap til bremsevæskebeholder på bakbrems som løsnet som jeg har fått med meg. Jeg har dog ikke opplevd noe av dette utenom lokk på bremsevæskebeholder.
4 - Skulle jeg kjøpt den nye modellen, så hadde jeg nok klasket til med alle elektronikk-pakkene, samt sidevesker, kort skiltoppheng, muligens powerparts sal + litt crash beskyttelse. Da har du det du trenger :)
Eventuelt en Slip-on. Fullt akra koster mer enn det smaker, men det ser jo helt rått ut! Har du 21k ekstra under puta, så hvorfor ikke?

5 - På forsikringa så er det mye som spiller inn. Men jeg ikke det er så mye forskjell kontra S1000R.
6 - Spinnin Wheel har jeg null erfaringer med, men dem skal være bra. Jeg har brukt CBP i Skien og Motorsyklisten i Kr.Sand, samt ett verksted i Tyskland. Jeg er fornøyd med de jeg har vært innom. :)
Dette er en sykkel jeg svelger 100 mil daglig med uten særlige problemer! Den nye har dog litt mer fremoverlent styre, som kanskje kan påvirke dette for noen, da dette gir en litt mer aggressiv sittestilling.
Kreftene i denne sykkelen og måten den håndterer dem på gjør dette til den ultimate hooligan sykkelen

Blir gøy å følge med om du går for denne sykkelen

Sist redigert av Olden den 08 mar 2017, 21:44, redigert 1 gang totalt.
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Dobbelpost..
Sist redigert av Olden den 08 mar 2017, 21:44, redigert 1 gang totalt.
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Sikkert en uhyre artig sykkel, men ser den kommer på svimlende 262.000,- etter at utstyrslista er avkrysset med det jeg mener som er "Nødvendig" og da synes jeg ikke at jeg har tatt i heller.
60.000,- dyrere enn BMW'en!!!
Men ja.. en tøff sykkel...
60.000,- dyrere enn BMW'en!!!
Men ja.. en tøff sykkel...
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Bosted: Trondheim
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
60k dyrere enn bimmern før eller etter begge har alt av nødvendig utrstyr, som da bør være en ganske lik liste. Legg på helakra på bimmern så har du vel gjort opp for 20k allerede, eller?
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Bimern kostet meg 204 laken med begge elektronikk pakkene, alarm, tankveske etc. Super duke koster 262 laken med samme utstyr, men da med akrapovic slipon som koster 9 laken. Ta bort de 9 tusen så er dem ganske likt utstyrt. Så vertfall 50 laken dyrere. Sånn rundt regnet.
Da har jeg ikke tatt med tankveske på ktm'en.
Uansett en langt dyrere sykkel... ikke for at det er absolutt avgjørende, men 50 laken er mye penger. Det viser bare at BMW'en er en skikkelig rimelig priset sykkel i forhold til hva man får.
Men utseendet på duken samt den lott mer oppreiste sittestillingen og kanskje litt lengsel etter godlyd er det som til slutt blir veid opp mot BMW'ens kirurgiske egenskaper.
Jo mer jeg vrir hodet, jo mer heller jeg mot og beholde BMW'en litt til før jeg bestemmer meg. Mulig jeg venter til slutten av sesongen så jeg har noe å gnikke på til neste PMS periode :)
Neida... strengt tatt så vet jeg ikke ennå. Får jeg ånden over meg så kjøper jeg duken og tenker ikke så mye på pengene. Sloss litt med fornuften her, hehe
Da har jeg ikke tatt med tankveske på ktm'en.
Uansett en langt dyrere sykkel... ikke for at det er absolutt avgjørende, men 50 laken er mye penger. Det viser bare at BMW'en er en skikkelig rimelig priset sykkel i forhold til hva man får.
Men utseendet på duken samt den lott mer oppreiste sittestillingen og kanskje litt lengsel etter godlyd er det som til slutt blir veid opp mot BMW'ens kirurgiske egenskaper.
Jo mer jeg vrir hodet, jo mer heller jeg mot og beholde BMW'en litt til før jeg bestemmer meg. Mulig jeg venter til slutten av sesongen så jeg har noe å gnikke på til neste PMS periode :)
Neida... strengt tatt så vet jeg ikke ennå. Får jeg ånden over meg så kjøper jeg duken og tenker ikke så mye på pengene. Sloss litt med fornuften her, hehe
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Slik blir sykkelen seende ut med følgende utstyr valgt utover standard:
- Tank protection sticker: 400NOK
- Front slide pads: 400NOK
- KTM my ride (Bluetooth connection til display fra telefon): 1.014NOK
- QuickShifter+ (opp og ned): 4.088NOK
- Engine drag toque control (MSR): 1.487NOK
- Lightning deagnostic deactivation: 0NOK
- Akrapovic Evo fullannlegg (titan): 25.000NOK
- Alarm: Ca. 5.000NOK
- Short lisence plate holder: 1.629NOK
- Rear break reservoir cap (orange): 205NOK
- Oil plug (orange): 358NOK
- Break fluid reservoir cover (orange): 256NOK
- Clutch reservoir cover (orange): 256NOK
- Svingarm pivot cover set (orange): 400NOK
- Rear axel cover (orange): 1.014NOK
- Ergo seat: 1.629NOK
- Heated grip set: 2.039NOK
- Tank bag: 1.936NOK
- Rear bag small 10-30L: 1.219NOK
Samlet pris: 284.000NOK
Bildet under er av configuratoren med oppgitt utstyr over: Så et spørsmål på tampen:
Hva er fordelene med å velge Akrapovic fullannlegg til 25 laken kontra Akrapovic Slipon til rundt 9 laken?
- Tank protection sticker: 400NOK
- Front slide pads: 400NOK
- KTM my ride (Bluetooth connection til display fra telefon): 1.014NOK
- QuickShifter+ (opp og ned): 4.088NOK
- Engine drag toque control (MSR): 1.487NOK
- Lightning deagnostic deactivation: 0NOK
- Akrapovic Evo fullannlegg (titan): 25.000NOK
- Alarm: Ca. 5.000NOK
- Short lisence plate holder: 1.629NOK
- Rear break reservoir cap (orange): 205NOK
- Oil plug (orange): 358NOK
- Break fluid reservoir cover (orange): 256NOK
- Clutch reservoir cover (orange): 256NOK
- Svingarm pivot cover set (orange): 400NOK
- Rear axel cover (orange): 1.014NOK
- Ergo seat: 1.629NOK
- Heated grip set: 2.039NOK
- Tank bag: 1.936NOK
- Rear bag small 10-30L: 1.219NOK
Samlet pris: 284.000NOK
Bildet under er av configuratoren med oppgitt utstyr over: Så et spørsmål på tampen:
Hva er fordelene med å velge Akrapovic fullannlegg til 25 laken kontra Akrapovic Slipon til rundt 9 laken?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Tja, å skryte på mcsiden over at man ikke bare tenker å kjøpe en meget dyr mc, men at det også kan slenges på all verdens utstyr i tillegg, uten at det er noe heft..Bjerknez skrev: 09 mar 2017, 09:07 Slik blir sykkelen seende ut med følgende utstyr valgt utover standard:
- Tank protection sticker: 400NOK
- Front slide pads: 400NOK
- KTM my ride (Bluetooth connection til display fra telefon): 1.014NOK
- QuickShifter+ (opp og ned): 4.088NOK
- Engine drag toque control (MSR): 1.487NOK
- Lightning deagnostic deactivation: 0NOK
- Akrapovic Evo fullannlegg (titan): 25.000NOK
- Alarm: Ca. 5.000NOK
- Short lisence plate holder: 1.629NOK
- Rear break reservoir cap (orange): 205NOK
- Oil plug (orange): 358NOK
- Break fluid reservoir cover (orange): 256NOK
- Clutch reservoir cover (orange): 256NOK
- Svingarm pivot cover set (orange): 400NOK
- Rear axel cover (orange): 1.014NOK
- Ergo seat: 1.629NOK
- Heated grip set: 2.039NOK
- Tank bag: 1.936NOK
- Rear bag small 10-30L: 1.219NOK
Samlet pris: 284.000NOK
Bildet under er av configuratoren med oppgitt utstyr over:
ktm.JPG
Så et spørsmål på tampen:
Hva er fordelene med å velge Akrapovic fullannlegg til 25 laken kontra Akrapovic Slipon til rundt 9 laken?

mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39835
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
For egen del må jeg si det frister litt med en 2017 SA S
.
Ja, den nye asfalttraktoren fra KTM
- med nytt TFT instrumentpanel og litt annet ekstra.
Men jeg er en smule bortskjemt med 32 (Moto Guzzi Stelvio) og 30 (KTM 1290 SA) liters fossildrivstofftank, og den nye SA S har redusert kapasiteten med 6 liter.
Vel... en lav terskel å tråkke over dette, når jeg får tenkt meg litt om...
.
Så får vi se hva man tenker etter årets MC-messe og besøk på KTM standen...

Ja, den nye asfalttraktoren fra KTM

Men jeg er en smule bortskjemt med 32 (Moto Guzzi Stelvio) og 30 (KTM 1290 SA) liters fossildrivstofftank, og den nye SA S har redusert kapasiteten med 6 liter.
Vel... en lav terskel å tråkke over dette, når jeg får tenkt meg litt om...

Så får vi se hva man tenker etter årets MC-messe og besøk på KTM standen...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Kan du forklare hva du mente med det gsx750_80?
Poenget med innlegget er å liste opp det ekstrautstyret som for meg falt naturlig i påvente av at noen kommer med innspill om hva jeg kan velge bort og evt. hva jeg bøt ta med som ikke jeg har nevnt etc.
Så klart er det litt skryt også... er ikke det lov?

Poenget med innlegget er å liste opp det ekstrautstyret som for meg falt naturlig i påvente av at noen kommer med innspill om hva jeg kan velge bort og evt. hva jeg bøt ta med som ikke jeg har nevnt etc.
Så klart er det litt skryt også... er ikke det lov?
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Men når jeg ser den varmtvannsberederen på den sykkelen så får jeg skikkelig avsmak. Denne må vertfall byttes ut mener jegAJ skrev: 09 mar 2017, 10:14 For egen del må jeg si det frister litt med en 2017 SA S.
Ja, den nye asfalttraktoren fra KTM- med nytt TFT instrumentpanel og litt annet ekstra.
Men jeg er en smule bortskjemt med 32 (Moto Guzzi Stelvio) og 30 (KTM 1290 SA) liters fossildrivstofftank, og den nye SA S har redusert kapasiteten med 6 liter.
Vel... en lav terskel å tråkke over dette, når jeg får tenkt meg litt om....
Så får vi se hva man tenker etter årets MC-messe og besøk på KTM standen...![]()

- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Skryt er vel ikke forbudt, nei. Det var ment som en humoristisk kommentar fra min side der jeg ga uttrykk for at tråden, fra din side, kunne oppfattes som i overkant skrytete etter min smak.Bjerknez skrev: 09 mar 2017, 10:14 Kan du forklare hva du mente med det gsx750_80?![]()
Poenget med innlegget er å liste opp det ekstrautstyret som for meg falt naturlig i påvente av at noen kommer med innspill om hva jeg kan velge bort og evt. hva jeg bøt ta med som ikke jeg har nevnt etc.
Så klart er det litt skryt også... er ikke det lov?
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
PS: Gi faen i de kommentarene mine, drøm, kjør på, og kjøp gjerne sykkelen for min del. Den er sikkert super..gsx750_80 skrev: 09 mar 2017, 10:30Skryt er vel ikke forbudt, nei. Det var ment som en humoristisk kommentar fra min side der jeg ga uttrykk for at tråden, fra din side, kunne oppfattes som i overkant skrytete etter min smak.Bjerknez skrev: 09 mar 2017, 10:14 Kan du forklare hva du mente med det gsx750_80?![]()
Poenget med innlegget er å liste opp det ekstrautstyret som for meg falt naturlig i påvente av at noen kommer med innspill om hva jeg kan velge bort og evt. hva jeg bøt ta med som ikke jeg har nevnt etc.
Så klart er det litt skryt også... er ikke det lov?

mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Ja, hvis ikke du tåler skryt så er du nok i feil tråd



- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Diverse artikler om sykkelen her: http://www.cycleworld.com/tags/ktm-1290-super-duke-rBjerknez skrev: 08 mar 2017, 07:51 Jeg sitter litt på gjerdet og sonderer terrenget litt med tanke på min neste motorsykkel. Jeg liker naken sykkel segmentet og "råskapen" med tanke på utseendet, så jeg tror fortsatt at jeg kommer til å holde meg der en stund til. Jeg har jo også rundet 40 år så jeg må jo ha noe som får meg til å se litt yngre ut, og ikke omvendt![]()
Jeg har skrytt mye av BMW'en og strengt tatt er BMW'en så perfekt at den nesten blir kjedelig. Det er rett og slett en skalpell av et maskineri. MEN... jeg forelsket meg litt i utseendet til den nye 2017mod. KTM Super Duke 1290R som nå har ankommet. Jeg har også prøvekjørt den "gamle" modellen og jeg må si jeg likte sittestillingen.
Sittestillingen er litt mer oppreist og salen er mer behagelig å sitte på merket jeg etter en prøvekjøring av en slik for ikke så alt for lenge siden. Jeg har også sansen for V-Twin kombinert med de kreftene den sykkelen leverer. Å ikke minst LYDEN!![]()
Men det jeg lurer på er om noen kan gi meg noen headups med denne sykkelen.
1. Hva er Service intervallene?
2. Hvor ofte er det hovedservice inkludert ventiljustering?
3. Noen svakheter jeg bør være oppmerksom på?
4. Er det noe som bør tenkes på av ekstrautstyr som er must have?
5. Er forsikringen gunstig for en med full bonus, i beste alder med parkering i garasje langt ute på landet?
6. Noen som har erfaring med Spinnin Wheels i Mysen? God service?
Kom gjerne med litt info hvis du eier en slik![]()
tester, og målte data, her (om enn ikke for siste modell, foreløpig):http://www.sportrider.com/tech/sportbik ... ce-numbers
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Er i dialog med Spinnin Wheel nå.
Dem kunne ikke ta innbytte på Bimmern, men hadde en oppkjøper i Kristiansand. Jeg venter på en pris derfra. Men magefølelsen sier at den prisen jeg får slengt i trynet ikke kan godtas.
Dem kunne ikke ta innbytte på Bimmern, men hadde en oppkjøper i Kristiansand. Jeg venter på en pris derfra. Men magefølelsen sier at den prisen jeg får slengt i trynet ikke kan godtas.
-
- Innlegg: 31
- Registrert: 20 feb 2012, 16:53
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA
- Bosted: Svelvik
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Nettopp montert Wings på min 1290SA, ser man får slip on til SD også. Får kjøpt rør uten Kat. til SA, sikkert til SD også.
http://wings.si/ver4/index.html?page=12 ... bpage=pics
http://wings.si/ver4/index.html?page=12 ... bpage=pics
-
- Innlegg: 31
- Registrert: 20 feb 2012, 16:53
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA
- Bosted: Svelvik
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Får rør uten kat. Har brukt vinteren til å montere Power Parts, blir noen kroner.
https://ktmtwins.com/collections/ktm-12 ... sd-headers
https://ktmtwins.com/collections/ktm-12 ... sd-headers
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Ja, jeg får se hva som skjer. Før jeg går noe lenger med dette så må jeg få "riktig" pris for BMW'en. Får jeg ikke det så avventer jeg :)
- supersic
- Innlegg: 458
- Registrert: 31 jan 2016, 14:54
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
- Bosted: Skedsmokorset
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Tipper 130Bjerknez skrev: 09 mar 2017, 12:04 Er i dialog med Spinnin Wheel nå.
Dem kunne ikke ta innbytte på Bimmern, men hadde en oppkjøper i Kristiansand. Jeg venter på en pris derfra. Men magefølelsen sier at den prisen jeg får slengt i trynet ikke kan godtas.
- Bjerknez
- Innlegg: 24629
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Da blir det ikke salg for å si det pent :)
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7056
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Innbytte hos en forhandler av et annet merke vil nok aldri gi deg den prisen du ønsker, spesielt en så ny og dyr sykkel som du har. Innbyttesykkelen må selges igjen før handelen er avsluttet, og ofte må innbytteprisen mye ned for å dekke inn forhandlerens risiko. Det er nok kun hos en BMW forhandler du kan oppnå en anstendig pris. Men fins det forhandlere med både BMW og KTM?
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Sent fra min C6603 via Tapatalk
- Roargutten
- Innlegg: 216
- Registrert: 09 jun 2015, 11:40
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 700 - 2020
- Bosted: Årnes
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Du kommer nok mere gunstig ut av det ved å selge BMW'n privat, og så få en god deal på ny sykkel hos forhandler.
2020 - Yamaha Tenerè 700
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
- supersic
- Innlegg: 458
- Registrert: 31 jan 2016, 14:54
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
- Bosted: Skedsmokorset
Re: Spørsmål om KTM SuperDuke 1290 R
Det der med at merkeforhandler gir så mye bedre innbyttepris har jeg tilgode å oppleve.kjellv skrev: 10 mar 2017, 07:54 Innbytte hos en forhandler av et annet merke vil nok aldri gi deg den prisen du ønsker, spesielt en så ny og dyr sykkel som du har. Innbyttesykkelen må selges igjen før handelen er avsluttet, og ofte må innbytteprisen mye ned for å dekke inn forhandlerens risiko. Det er nok kun hos en BMW forhandler du kan oppnå en anstendig pris. Men fins det forhandlere med både BMW og KTM?
Sent fra min C6603 via Tapatalk