Uansett en helt grei pris med tanke på at dekk ble kjøpt hos fysisk forhandler og jobben blir gjort på samme sted.KevinmsR6 skrev:Må demontere felger selv og levere de inn.. :-/
Trenger tips til nye dekk :)
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Trenger tips til nye dekk :)
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Endte opp med pp3 så får vi se om jeg blir fornøyd:) 2000 ,- for fram og bak er ikke noe og si på:)
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

Angel GT rep rep rep
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
For mitt bruk sålangt tror eg pp3 er mer en godt nok for min del, hjelper jo ekstra på at prisen var gi :)
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

Hei du.
har samme sykkelen som deg. Hadde Michelin Pilot Power 2CT likte egenskapene til disse.. litt mykere i kanten enn på midten. Så har nettopp satt på ny gummi, ble MICHELIN Pilot Power 3 denne gang. virker som et bra alternativ til en fair pris. Gleder meg til å prøve dem. :) Sjekket en del linker og slikt på nett. og ikke minst hva prisene lå på for de forskjellige.
har samme sykkelen som deg. Hadde Michelin Pilot Power 2CT likte egenskapene til disse.. litt mykere i kanten enn på midten. Så har nettopp satt på ny gummi, ble MICHELIN Pilot Power 3 denne gang. virker som et bra alternativ til en fair pris. Gleder meg til å prøve dem. :) Sjekket en del linker og slikt på nett. og ikke minst hva prisene lå på for de forskjellige.