Min montering av Tutoro kjedesmører på den "lille" CRFèn :)
Synes det var vanskelig å finne en god plassering av oljebeholderen, så jeg endte opp med å fjerne selve toolboxen. Den er låsbar og har plass til vognkort og en liten tool roll. Men det var bare to skruer og lett og ta av, så kan monteres kjapt opp igjen om jeg vil. Tror kanskje med litt mere brakettdeler så kunne jeg montert den under toolboxen, men jeg måtte nøye meg med det Tutoro sendte meg. Jeg kjøpte forøvrig det mellomste kitet deres
https://www.tutorochainoiler.com/produc ... deluxe-kit
Har ikke så veldig mange mil bak meg med smøreren montert og det var kjølig, men har hatt 1 1/4 til 1 1/2 tørn åpning på ventilen. Nå er jeg utenlands en periode, men ser att temperaturen er noe mer sommerlig nå i gamlelandet. Så det kan være att rundt 1 tørn åpning vil være passende i norsk sommertemperatur.
DSC_1127.JPG
Dysen er plassert kanskje litt langt fra bakdrevet, men det var ikke lett å få stripset den så nært pga denne kjedeguiden eller hva det kalles.
DSC_1129.JPG
Måtte lage en liten utsparing for å få slangen under kjedekassen.
Kommer nok til å kjøre ut sesongen slik det er montert på nå, så får jeg evt vurdere om skal forsøke å få dysen enda nærmere bakdrevet

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.