Ja, det stemmerBC45 skrev: 02 jun 2017, 16:12Regner med at det kan gå litt dekk ja, så får kjøre pentKawaGreen skrev: 02 jun 2017, 15:14 Til info, så er det kanskje 200 sykler på rudskogen:) så man kjører 4x 15 min:) men er jo nok det! Man får ikke kjøre fort før man kommer opp i modul 5! Så må man jo på Gardemoen først:) og man bruker MYE dekk på rudskogen!Hva gjør man i modul 4, er det bare sporvalg og bli kjent med banen?
Hvor/hvordan komme igang med banekjøring?
Re: Hvor/hvordan komme igang med banekjøring?
-
- Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
BC45 bor du tilfeldigvis i edelgranveien? har sett det står en mt09 med samme lykter og farger som din i samme garasje som jeg turer inn&ut avBC45 skrev: 02 jun 2017, 16:12Regner med at det kan gå litt dekk ja, så får kjøre pentKawaGreen skrev: 02 jun 2017, 15:14 Til info, så er det kanskje 200 sykler på rudskogen:) så man kjører 4x 15 min:) men er jo nok det! Man får ikke kjøre fort før man kommer opp i modul 5! Så må man jo på Gardemoen først:) og man bruker MYE dekk på rudskogen!Hva gjør man i modul 4, er det bare sporvalg og bli kjent med banen?

Braaaaaap
- BC45
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800
[/quote]
BC45 bor du tilfeldigvis i edelgranveien? har sett det står en mt09 med samme lykter og farger som din i samme garasje som jeg turer inn&ut av
også så jeg nå det står bærum på profilen din
[/quote]
Nei det er ikke meg, men bor ikke så langt unna. Hyggelig å høre at det er flere enn meg som har gått for den litt utradisjonelle fargen
BC45 bor du tilfeldigvis i edelgranveien? har sett det står en mt09 med samme lykter og farger som din i samme garasje som jeg turer inn&ut av

[/quote]
Nei det er ikke meg, men bor ikke så langt unna. Hyggelig å høre at det er flere enn meg som har gått for den litt utradisjonelle fargen