Hvor/hvordan komme igang med banekjøring?

Forum for alle typer MC motorsport, på bane, off-road og grus- og vinterkjøring
KawaGreen
Motorsykkelen din: Kawasaki zx9r

Re: Hvor/hvordan komme igang med banekjøring?

Legg inn av KawaGreen »

BC45 skrev: 02 jun 2017, 16:12
KawaGreen skrev: 02 jun 2017, 15:14 Til info, så er det kanskje 200 sykler på rudskogen:) så man kjører 4x 15 min:) men er jo nok det! Man får ikke kjøre fort før man kommer opp i modul 5! Så må man jo på Gardemoen først:) og man bruker MYE dekk på rudskogen!
Regner med at det kan gå litt dekk ja, så får kjøre pent :knegg Hva gjør man i modul 4, er det bare sporvalg og bli kjent med banen?
Ja, det stemmer

AlleBrukernavnErTatt
Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17

Legg inn av AlleBrukernavnErTatt »

BC45 skrev: 02 jun 2017, 16:12
KawaGreen skrev: 02 jun 2017, 15:14 Til info, så er det kanskje 200 sykler på rudskogen:) så man kjører 4x 15 min:) men er jo nok det! Man får ikke kjøre fort før man kommer opp i modul 5! Så må man jo på Gardemoen først:) og man bruker MYE dekk på rudskogen!
Regner med at det kan gå litt dekk ja, så får kjøre pent :knegg Hva gjør man i modul 4, er det bare sporvalg og bli kjent med banen?
BC45 bor du tilfeldigvis i edelgranveien? har sett det står en mt09 med samme lykter og farger som din i samme garasje som jeg turer inn&ut av :O også så jeg nå det står bærum på profilen din
Braaaaaap

Brukeravatar
BC45
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800

Legg inn av BC45 »

[/quote]
BC45 bor du tilfeldigvis i edelgranveien? har sett det står en mt09 med samme lykter og farger som din i samme garasje som jeg turer inn&ut av :O også så jeg nå det står bærum på profilen din
[/quote]

Nei det er ikke meg, men bor ikke så langt unna. Hyggelig å høre at det er flere enn meg som har gått for den litt utradisjonelle fargen :thumleft

Svar