håper det ordner seg raskest mulig for deg.. utrolig kjipt
Jeg har ikke ord...Stian87 skrev: 20 jun 2017, 23:08 Liten oppdatering:
Fikk en SMS på ettermiddagen i dag kl 16:26 fra Ducati mobilitet: Hei, oppdatering fra verksted i dag: De vet ikke hvor lang tid reparasjonen vil ta, da det er et alvorlig elektrisk problem. De er i kommunikasjon med Ducati i Italia og vil oppdaterer oss igjen neste uke. fuck me...![]()
Jaja, ikke noe helt nytt forsåvidt. Jeg tro å prøvekjørte Super Duke GT, fy søren for en kul sykkel, skulle ta en forbikjøring, la meg bare si det slik, hadde onkel blå vært der hadde det blitt kost og losji på statens regninglitt uvant sykkel i forhold til Ducatien som er smoothere og jeg føler jeg sitter bedre på den, men KTM er rett frem, ikke noe tull, fuck off og flat pedal. Helt rått. Forresten så er KTM satt ned i pris med 2 høvdinger etter avgiftsendringen, ikke verst!
Da jeg leverte sykkelen tilbake var det litt kø så jeg sjekket e-posten min. Der hadde jeg jaggu fått en e-post fra de jeg kjøpte ducatien av, sendt 17:44 der de ba meg levere lånesykkelen tilbake fordi den var solgt.altså, seriøst?
Jeg var så forbanna at jeg brølte inne i hjelmen på vei hjem.
Så hva nå? Jeg får tenke litt på det, hvordan man skal gå frem og hva man skal legge vekt på. En ting er ihvertfall sikkert. Jeg kjøper ikke Ducati en gang til![]()
Stian87 skrev: 20 jun 2017, 23:08 Liten oppdatering:
Fikk en SMS på ettermiddagen i dag kl 16:26 fra Ducati mobilitet: Hei, oppdatering fra verksted i dag: De vet ikke hvor lang tid reparasjonen vil ta, da det er et alvorlig elektrisk problem. De er i kommunikasjon med Ducati i Italia og vil oppdaterer oss igjen neste uke. fuck me...![]()
Jaja, ikke noe helt nytt forsåvidt. Jeg tro å prøvekjørte Super Duke GT, fy søren for en kul sykkel, skulle ta en forbikjøring, la meg bare si det slik, hadde onkel blå vært der hadde det blitt kost og losji på statens regninglitt uvant sykkel i forhold til Ducatien som er smoothere og jeg føler jeg sitter bedre på den, men KTM er rett frem, ikke noe tull, fuck off og flat pedal. Helt rått. Forresten så er KTM satt ned i pris med 2 høvdinger etter avgiftsendringen, ikke verst!
Da jeg leverte sykkelen tilbake var det litt kø så jeg sjekket e-posten min. Der hadde jeg jaggu fått en e-post fra de jeg kjøpte ducatien av, sendt 17:44 der de ba meg levere lånesykkelen tilbake fordi den var solgt.altså, seriøst?
Jeg var så forbanna at jeg brølte inne i hjelmen på vei hjem.
Så hva nå? Jeg får tenke litt på det, hvordan man skal gå frem og hva man skal legge vekt på. En ting er ihvertfall sikkert. Jeg kjøper ikke Ducati en gang til![]()
Der ble det en pils på deg ved neste korsvei
Som jeg tenkte. Dem finner ikke feilen og konkluderer med at den er "foreløpig" fri for feil og må gi den tilbake. En vakker dag og ganske kjapt står du der igjen og en ny runde starter. Dem har ikke den fjerneste anelse om hva dette kan være og det ender med at dem bytter ut store deler av ledningsnettet og eller ECU og koiler etc. Til slutt får du nok en sykkel som fungerer, men selve kilden blir ikke funnet.'Stian87 skrev: 22 jun 2017, 08:38 Liten oppdatering fra min side:
Stemningen er litt amper mellom meg og forhandler nå. Jeg forsøker å oppføre meg sivilisert, men enkelte utsagn irriterer meg voldsomt. De viser imidlertid mer initiativ nå enn før, noe som er en forbedring.
Jeg har fått låne en kliss ny Multistrada 950 så lenge sykkelen min er på verksted. Forhandler er veldig opptatt av at jeg skal slippe å stresse med dette, selv om nok det toget har gått for en stund siden.
pip pip.jpg
Multistradaen er en fin sykkel, men for så vidt greit å konstatere at den ikke er noe for meg, i hvert fall ikke nå. Føler jeg sitter mer oppå sykkelen enn på den, jeg rekker ned med fotballene, men det er det. Jeg kan heller ikke forstå hvorfor de har satt på den vindskjermen, tester de ikke sånt når de lager sykkelen? Det er helt utrolig mye bråk og støy bak den, med mindre jeg krøker meg sammen bak den. Sykkelen ligger meget godt på vegen og er god å kjøre, men jeg kjenner jeg blir litt sliten i skuldrene og jeg liker heller ikke at jeg ikke får den samme fartsfølelsen som på monster. Kort og godt, dette er ikke en sykkel for meg, i hvertfall ikke nå.
Jeg fikk også snakket litt med forhandler om veien videre. De ønsker å få sykkelen til dem slik at de har kontroll over reparasjonen, noe jeg skjønner. De nevner stadig vekk at man ikke finner feilen med sykkelen og at det er et problem ettersom den funker nå. De var inne på at kombinasjonen av regn og elektrisitet, noe jeg selv har mistenkt at kan være årsaken, problemet er jo at elektronikken antakelig funker når sykkelen tørker igjen. Men en motorsykkel skal jo tåle regn, det er ikke akkurat som jeg har vadet med den, selv om det regnet noe jævlig den uken. Det er i hvert fall uaktuelt å få den tilbake uten at de kan peke på en konkret ting som var feilen, som de har også har fikset. Jeg må kunne selge den med god samvittighet.