Det så da veldig koselig ut. Gode kamerater i hyggelig lag!
Neida. Nå fikk jeg ikke så lyst på klubb allikevel. Nå blir det ingenting av, dessverre :-(
Det så da veldig koselig ut. Gode kamerater i hyggelig lag!
Hvis den finnes i kamuflasje- farger så hadde jeg gått for den
Haha
Vi kan ha en tøff klubb, med trehytte!xyvind skrev: 01 jul 2017, 09:45Det så da veldig koselig ut. Gode kamerater i hyggelig lag!
Neida. Nå fikk jeg ikke så lyst på klubb allikevel. Nå blir det ingenting av, dessverre :-(
Takk for det ReodorReodor skrev: 01 jul 2017, 22:14 Synes det var veldig synd at Ducati’en brøt sammen på en slik tur. Hadde vært mye enklere hvis det hadde skjedd til eller fra jobb. Siden alt av elektroniske komponenter blir byttet, så regner jeg med at problemet er løst og at det ikke vil påvirke salgsprisen i negativ retning.
S1000R som etter min mening er en av de råeste syklene for gatebruk. Det blir det en skikkelig oppgradering.
Jeg har veldig sansen for Ducati både når det gjelder lyd og design, spesielt de mer sportslige modellene som Panigale. Synes det er supert at noen kjøper slike sykler slik at jeg kan nyte synet og lyden av disse kunstverkene, men jeg hadde ikke valgt å kjøpe en slik selv. Da er det tryggere med japanske og tyske merker.
S1000R har jo også rå lyd og jeg liker designen selv om den har skjeløyde lykter:
https://m.youtube.com/watch?v=LIj3G4r0b54
Har aldri prøvd noen av syklene du vurderte, men regner med at BMW’n føles lettkjørt og er helt på topp når det gjelder kjøreegenskaper, dempere og bremser. Motoren er arvet fra S1000RR og gjort mer gatevennlig med mer bunndrag og mellomregister, så dette er en rå motor![]()
Når det gjelder farge, så er dette selvfølgelig en smakssak, men jeg synes svart og rød ser helt rå ut. Hvit/blå/rød blir litt S1000RR/HP4 wannabe og passer ikke så bra på nakensykkelen etter min mening.
Lykke til med S1000R, tipper du blir kjempefornøyd![]()
DET, er jeg enig med deg iAlleBrukernavnErTatt skrev: 02 jul 2017, 13:19 uansett hva du ender opp med MÅ du ta av alle de grelle euro4 refleksene![]()
Vet ikke hvordan det er med S1000R, men på RR har det vært flere tilfeller av at veiva har knektBjerknez skrev: 30 jun 2017, 22:02 Du får ta sjansen du også, som Stian87 gjorde![]()
En ting er vertfall sikkert... hvis jeg skulle fått motorhavari nå, så hadde jeg forsvunnet i stillhet![]()
Så klart alt kan skje med alle sykler. Men statistikken oppi hodet mitt ser slett ikke bra ut med tanke på hva jeg mener om Ducati. Jeg vet, MIN statistikk er nok ikke like troverdig som andre statistikker, men så langt ser det vertfall ut til at jeg har valgt riktig.simpson skrev: 02 jul 2017, 14:23Vet ikke hvordan det er med S1000R, men på RR har det vært flere tilfeller av at veiva har knektBjerknez skrev: 30 jun 2017, 22:02 Du får ta sjansen du også, som Stian87 gjorde![]()
En ting er vertfall sikkert... hvis jeg skulle fått motorhavari nå, så hadde jeg forsvunnet i stillhet![]()
![]()
Vet om en som opplevde det i 260 kmt på en tur i Tyskland.
Ble selvfølgelig ny motor på garantien da dette hadde skjedd på flere. Men du vet aldri, alt kan skje med alle sykler.
Hva fjerner dere det med da?AlleBrukernavnErTatt skrev: 02 jul 2017, 13:19 uansett hva du ender opp med MÅ du ta av alle de grelle euro4 refleksene![]()
DET, er jeg enig med deg iBjerknez skrev: 02 jul 2017, 13:42 [quote=AlleBrukernavnErTatt post_id=326193 time=<a href="tel:1498994355">1498994355</a> user_id=4968]
uansett hva du ender opp med MÅ du ta av alle de grelle euro4 refleksene![]()
Varierer kanskje ikke så mye fra sykkel til sykkel, mine var bare limt på med noe tullball. Vrikket litt på dem mens jeg satt med baksiden av tapetkniv og løsnet. Vasket av restene med rødspritStian87 skrev: 03 jul 2017, 17:37Hva fjerner dere det med da?AlleBrukernavnErTatt skrev: 02 jul 2017, 13:19 uansett hva du ender opp med MÅ du ta av alle de grelle euro4 refleksene![]()