Derfor byttet jeg sykkel

Hehe, man får helt klart en lærepenge av noe slikt. Nå er ikke jeg dødsens avhengig av lappen til vanlig, men for dem som har det og spesielt i jobbsammenheng så kan dette bety personlig konkurs og det som værre er. Så sånn sett er jeg heldig.overlay skrev: 23 aug 2017, 08:25 Da blir jo neste sessong reddet :) Fortsetter med BMWen eller blir den byttet ut med noe mindre "entusiastiskt"?![]()
Er det lov til å si gratulerer i en slik situasjon?Bjerknez skrev: 23 aug 2017, 07:47 I går fikk jeg den endelige "dommen" for straffeutmålingen etter at de dumme UP konstablene valgte og ta fra meg førerkortet 19.juli. Må si jeg ble lettet over dommen. Det blir 5mnd. uten førerkort og 12-laken i bot. Jeg er egentlig mest fornøyd med at jeg slapp og kjøre opp på nytt :)
Godt å høre det da! Jeg skjønner godt at du synes den er litt overkill, jeg gjør meg noen tanker om det selv av og tilBjerknez skrev: 23 aug 2017, 09:48 Ja, man har jo alt for mye sykkel for norske veier og det setter tankene i kok om det virkelig er verdt det. Altså å ha en sykkel til over 200 laken med 165HK'er mens man putrer rundt i fartsgrensene og aldri befinner seg på bane...
Men BMW'en blir beholdt foreløpig så den blir med meg på tur neste år også.
Schaaf.. han hadde en lowside med en Africa Twin i sommer. Fikk sånn akkurat passe med indre skader etter å ha truffet et tre utenfor veibanen. Så nettopp i en video at han måtte operere ut milten og den ene nyraFredrikE24 skrev:Og når du tenker på han Youtubern med CB500..
Joda, trist var det, men kan jo bare takke meg selv :)KevinmsR6 skrev: 23 aug 2017, 15:28 Trist lesning dette med førerkortet bjerknez :) men var jo herlig og se at det bare var i 5 måneder :) da merker en jo nesten ikke noe til det da sykkelen snart hadde blitt parkert for vinteren :)
Hvordan gikk det med konkurransen ?:)