Sjansen for å bli stoppet i teknisk kontroll er vel også ganske minimal skulle jeg tro. Det er ikke veldig ofte jeg ser vegvesenet langs veien og de ganger jeg gjør det blir jeg aldri vinket inn

Jeg er helt enig med deg med tanke på at det er for mye grått på sykkelen. Sort er liksom litt mer mystisk og ser i mine øyne langt bedre ut :)BC45 skrev: 24 aug 2017, 12:41 Jeg ble litt inspirert av AllerbrukernavnErTatt da han plasti-dippet deler av sykkelen sin og jeg fikk lyst til å prøve litt selv :) Jeg synes det var litt mye gråfarge, så jeg ville prøve å se hvordan det gjorde seg med litt ekstra svart. Her har jeg brukt Plasti Dip Luxury Metal Spray.
Jeg har sprayet sidespoilerne og forskjermen som tidligere var gråe.
Jeg er egentlig veldig fornøyd med resultatet, jeg synes sykkelen kledde mer svart- den ble kanskje litt røffere![]()
Arrow eksosen er også på plass :)
P1040366.JPG
He he, jeg er ikke helt enig. Jeg synes egentlig de gule felgene ser bedre ut med sorte skjermer kontra da de var grå. Jeg tror også sykkelen vil bli litt for anonym hvis jeg har mørke felger i tillegg til sort/grå sykkel ellers. Jeg liker at det er litt kontraster, så hvis jeg skulle ha mørke felger måtte jeg nok hatt ny farge på tanken og under lykta og kanskje også noe rimteip på felgene. Har jo ikke helt utelukket svart/rødt kombinasjonen som egentlig er favoritten, men jeg er egentlig ganske fornøyd med utseende sånn som den er nå :) Det finnes svart mt-09 rimteip, blir det i overkant på de gule felgene? Morsomt å diskutere farger med deg BjerknezBjerknez skrev: 24 aug 2017, 13:46Jeg er helt enig med deg med tanke på at det er for mye grått på sykkelen. Sort er liksom litt mer mystisk og ser i mine øyne langt bedre ut :)BC45 skrev: 24 aug 2017, 12:41 Jeg ble litt inspirert av AllerbrukernavnErTatt da han plasti-dippet deler av sykkelen sin og jeg fikk lyst til å prøve litt selv :) Jeg synes det var litt mye gråfarge, så jeg ville prøve å se hvordan det gjorde seg med litt ekstra svart. Her har jeg brukt Plasti Dip Luxury Metal Spray.
Jeg har sprayet sidespoilerne og forskjermen som tidligere var gråe.
Jeg er egentlig veldig fornøyd med resultatet, jeg synes sykkelen kledde mer svart- den ble kanskje litt røffere![]()
Arrow eksosen er også på plass :)
P1040366.JPG
Får du slengt litt sort plastidipp på felgene også nå så er du i mål![]()
![]()
He he, skjønner :) Smaken er jo som baken som du sier.Bjerknez skrev: 24 aug 2017, 14:21 Smak og behag dette, men personlig mener jeg felgene er et feil sted og feste synet på en sykkel. Dermed burde dem heller hatt noen litt sterke farger (EN sterk gjennomgående farge) ellers på sykkelen og ikke på felgene.
På en bil gjør felgene en veldig stor del av utseendet så der er felgdesign og størrelse etc. viktigere, men på en MC ville jeg heller hatt de sterke fargene andre steder.
Dessuten er jeg veldig i mot neonfarger. Det var inn på 80-tallet![]()
Det blir rett og slett bare litt "for mye" for meg![]()
BC45 skrev: 24 aug 2017, 14:27He he, skjønner :) Smaken er jo som baken som du sier.Bjerknez skrev: 24 aug 2017, 14:21 Smak og behag dette, men personlig mener jeg felgene er et feil sted og feste synet på en sykkel. Dermed burde dem heller hatt noen litt sterke farger (EN sterk gjennomgående farge) ellers på sykkelen og ikke på felgene.
På en bil gjør felgene en veldig stor del av utseendet så der er felgdesign og størrelse etc. viktigere, men på en MC ville jeg heller hatt de sterke fargene andre steder.
Dessuten er jeg veldig i mot neonfarger. Det var inn på 80-tallet![]()
Det blir rett og slett bare litt "for mye" for meg![]()
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du gjorde- kan du forklare litt nærmere45316 skrev: 24 aug 2017, 15:30 Jeg brukte 2 garasebukker under fothvilerne. Brukte høyre fothviler på venstre side opp ned og motsatt.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Fikk testet bremseklossene i dag og til å begynne med hadde jeg dårligere bremser enn vanlig, men etter en stund så bet det MYE bedre enn tidligerekgjersda skrev: 31 aug 2017, 20:30 Jeg byttet til SBS HS sine fra de gamle slitte på Fazeren. Du verden for en forskjell!
Har tenkt på det ja, kjører heldigvis ikke så altfor ofte i regnvær.Toven skrev: 14 sep 2017, 17:21 Bare vær obs på all dritten som vil fly opp når det er vått..
Liker originale sin look og formål. Men smaken er som baaaaaken
Helt enig, hugger kan være veldig tøftAlleBrukernavnErTatt skrev: 14 sep 2017, 17:21 Har sykt lyst på hugger til Striple. Tror det kunne vært cool
Ja absolutt! jeg vet rizoma har en fin og diskre til Striple, men aner ikke hvor jeg skal gjøre av blinklys daBC45 skrev: 14 sep 2017, 17:50
Helt enig, hugger kan være veldig tøftFinnes hugger til mt-09 også :)
Enig i at Speed Triple er i et litt annen segment enn s1000r, som kanskje er en mer rendyrket sportsykkel med enda flere hk. Men om den er så veldig langt bak mht til kjøreegenskaper og motor er jeg ikke sikker på . Speed Triple`n har Øhlins gaffel og demper, gode Brembo-bremser, topp sportsdekk og motoren var virkelig bra med godt drag fra bunn til topp. Liker disse tre-sylindra motorene veldig godt :)Stian87 skrev: 21 sep 2017, 17:22 Kult å høre at du er på jakt etter ny sykkel. S1000R vil jeg vel si at er i et annet segment enn street og speed triple. Hvis det er Tuono du ønsker ville jeg kjøpt den og heller kjøpt et brukbart brukt eksemplar.
Når det er sagt er det lite som kan matche kvaliteten og følelsen av S1000R etter min mening. Anbefaler deg å prøvekjøre en. Da jeg satte meg på en for første gang var jeg ikke i tvil om at det var den jeg skulle ha