Stian87 skrev: 26 sep 2017, 16:05
Kult! Synd du ikke fikk prøvekjørt, skulle gjerne hørt hva du synes. Du må prøvekjøre alle tre før du bestemmer deg da, s1000r må bare oppleves.
Forøvrig enig med deg i det du skriver om R1200RS i tillegg til porno med krom
Jeg har prøvekjørt Superduke GT og er ikke helt overbevist. Synes jeg satt litt for mye oppå sykkelen i forhold til hva jeg liker. Men bortsett fra det, velsig artig sykkel
Det var litt dumt med været i dag, men jeg fikk meg en kopp kaffe og hadde god tid til å studere syklene på nært hold. Jeg tror faktisk jeg har slått fra meg xr`n helt allerede pga den veldig lite sportslige følelsen jeg fikk av å sitte på den. Slik jeg ser det (før jeg har prøvekjørt) er r1200rs den som er mest aktuell. Dempermessig regner jeg med at den er helt topp, samme med bremsene. Det er i grunnen motoren jeg er mest spent på. Vet at den skal ha veldig bra dreiemoment i lav- og mellomregisteret, men lurer på hvor fort den mister pusten litt oppover i registeret. Det hadde vært utrolig morsomt om jeg fant en sykkel som jeg kunne kjøre på bane med innimellom og toure komfortabelt med i helgene og feriene, så jeg håper at motoren gir mersmak. Selgeren fortalte om en kompis av han som var instruktør på Rudskogen som hadde kjøpt seg rs og visstnok var veldig fornøyd med den til banekjøring, men det kan jo være et salgstriks
Vil veldig gjerne teste s1000r også for å kjenne litt på kreftene og kjøreegenskapene for før jeg vet ordet av det så blir jeg bitt av banebasillen og da kan jo den være superaktuell.