Det er flere skribenter som har gått over til andre forum, mener jeg å ha registrert.Stian87 skrev: 07 jan 2018, 14:10 Nå siktet jeg egentlig til de tilfelle der det kommer en reaksjon.
Uansett er det jo også slik at moderatorene må få sette kjørereglene. Det som må være riset bak speilet for moderatorene er at dersom reglene oppfattes for strenge eller villårlige vil man miste medlemmer.
Når det er sagt oppfatter jeg ikke moderatorene her som spesielt strenge. Jrg vil også legge til at jeg personlig setter stor pris på både MCsiden og arbeidet dere legger ned.![]()
Likefullt mener jeg det er fint å ha disse diskusjonene. Det gjør oss alle mer bevisst på hvordan vi opptrer og hva som er innafor og ikke. Så må man nok ta høyde for at det er forskjellige oppfatninger om hvor streken bør gå
Det var en irriterende fyr som kalte seg cb9 (tror jeg), som forsvant. Må innrømme at jeg savnet han etter en stund, selv om han
kunne være en pain in the ass, til tider.
Forøvrig fullstendig enig i alt du sier her, men synes kjellv var for kjapp og tung på labben i "giske-tilfellet.".