Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Takk, ser sexy ut :)kjellv skrev: 07 nov 2017, 15:52Prisen er ikke klar ennå, men det antydes noe over 170k.fjs skrev:Kult, jeg ser på Tracer 900 til neste sesong. Vet du noe om pris? Kontra "vanlig" tracer 900? Vil det være flere versjoner, eller tar denne over og er mer en premium versjon? Får høre med Yamaha "Vinterbro" Oslo til våren :)
Denne kommer med de harde boksene montert og inkludert. Bakstussen er lik std og bagasjebrett med toppboks er ingen problemAJ skrev:Ser veldig bra ut, ja.
Med integrerte sideveskefester, ser det ut som.
Hva med mulighet for toppboks?
Dessverre, dette la jeg ikke merke til. Raid er ellers ingen ny sykkel, det er mer en utstyrspakke den leveres med på standard XT1200ZE. Boksene er nye, 2x33 liter. I Norge leveres den også med en ny toppboks på 47 liter.AJ skrev:Spørsmål:
Hvordan er det med nye Super Tènèrè Raid og de nye sideveskene - festet til de integrerte festene på sykkelen eller eget stativ?
Ser nesten ut som at det siste alternativet er det som er valgt....
I så fall øker vel dette bredden på sykkelen med veskene montert?
Yamaha har varianten med neongule felger på alle modeller fra MT-125 til MT-10 i 2018. Fargen har solgt bra, så det er mange som liker den. Jeg tror den blir ennå bedre likt nå som den betonggrå tanken er erstattet av mattgrå. Jeg synes det ble bedre i allefall.Bjerknez skrev:Drit nå i Super Teneren AJ! Det som er interresant her er om det "ble noe på'n". (ref. det siste bildet)![]()
Neida... Jeg ser fortsatt at Yamaha satser sterkt på grelle farger og det må jeg si jeg er sterk motstander av. Men den røde XSR'en så ikke så værst ut synes jeg. Jeg forstår bare ikke hvorfor dem skal dyppe de felgene i neonfarger! Pokker altså....
Ser uansett ut til at du koser deg litt ekstra på det siste bildet der.
Litt flere bilder av XT1200ZE + Raid. Helt tydelig at det er egne modelltilpassede fester til disse boksene.kjellv skrev: 07 nov 2017, 21:04Dessverre, dette la jeg ikke merke til. Raid er ellers ingen ny sykkel, det er mer en utstyrspakke den leveres med på standard XT1200ZE. Boksene er nye, 2x33 liter. I Norge leveres den også med en ny toppboks på 47 liter.AJ skrev:Spørsmål:
Hvordan er det med nye Super Tènèrè Raid og de nye sideveskene - festet til de integrerte festene på sykkelen eller eget stativ?
Ser nesten ut som at det siste alternativet er det som er valgt....
I så fall øker vel dette bredden på sykkelen med veskene montert?