Jeg la min elsk på denne sykkelen fordi den så rå ut, og var like rå å kjøre. Det eneste som plagde meg var turbulensen fra vindskjermen

Godt skrevet!AJ skrev: 05 mai 2018, 23:47 Det med vindskjermen er selve akilleshælen på så og si alle adventuresyklene vi har.
Det finnes løsninger, men i stedet for å leite som høynåla i en høysåta etter disse så anbefaler jeg heller å senke toleranseterskelen noe i tillegg til å bruke gode ørepropper.
Og nyte kjøreturen uten å la skjermproblemene overskygge kjøregleden.
Jeg er heller ikke 100 % fornøyd med min SA-S, men sørger altså for best mulig støybeskyttelse mot fartsvinden, som er det jeg plages mest med.
Det som dukker opp av turbulens takler jeg fint. Og i de tilfellene, som ofte forekommer, hvor det er riktig så behagelig bak vindskjermen pga. av vindretning og vindforhold, nytes i fulle drag!
Kjøper du en slik, er det jaggu ikke sikker jeg kommer!xyvind skrev: 05 mai 2018, 22:52 Skal huke tak i deg neste gang. Da slipper du ikke unna!![]()
Dere er begge invitert i bryllup når jeg skal gifte meg med min fremtidige 1090 ADV R![]()
![]()
![]()
Vi får håpe han tar til fornuft
Takk for besøket! Neste gang må vi kombinere kaffe og prat med en liten kjøreturBjerknez skrev:Takk for kaffe og hyggelig prat i dag :)
Stian87 skrev:Ikke du også!
Knegg knegg kneggBjerknez skrev:Vi får håpe han tar til fornuft
Det fikser vi enkelt.xyvind skrev: 06 mai 2018, 16:22Takk for besøket! Neste gang må vi kombinere kaffe og prat med en liten kjøreturBjerknez skrev:Takk for kaffe og hyggelig prat i dag :)![]()
Told yaxyvind skrev: 06 mai 2018, 16:24Stian87 skrev:Ikke du også!Knegg knegg kneggBjerknez skrev:Vi får håpe han tar til fornuft
Prøvekjøringen ga meg noen tankevekkere. Spørs om jeg ikke blir værende trofast ved min S1000R.
Men KTM altså..imponerte meg veldig!
Hehe overrasker meg ikke, de fleste syklers kjøreegenskaper vil ikke kunne måle seg med S1000R. KTM er flinke, du kan vanskelig gå feil med en sykkel fra demxyvind skrev: 06 mai 2018, 16:24Stian87 skrev:Ikke du også!Knegg knegg kneggBjerknez skrev:Vi får håpe han tar til fornuft
Prøvekjøringen ga meg noen tankevekkere. Spørs om jeg ikke blir værende trofast ved min S1000R.
Men KTM altså..imponerte meg veldig!
Høres ut som han har vansker for å kvitte seg med S1000R gitt. Det skjønner jeg godt